חוברת עירייה עם תמונות לא צנועות



תמונות של נשים בחוברת הארנונה שחילקה עיריית ראשון לציון הרגיזו את תושב העיר.

תמונות של נשים בחוברת הארנונה שחילקה עיריית ראשון לציון הרגיזו את תושב העיר. "כשראיתי את החוברת הוצאתי אותה מביתי". סגן ראש העיריה, מטעם ש"ס, אריה כהן: "אשתי זרקה את התמונות מהבית ולצערי לא אוכל ליהנות מהמידע בחוברת הזו". תגובת העיריה טרם התקבלה

פגיעה ברגשות? תושב ראשל"צ, המגדיר עצמו דתי-חרדי, טוען כי בחוברת הארנונה לשנת 2011 ששלחה העירייה לבתי התושבים, שולבו תמונות לא צנועות של נשים. עקב כך הוא אינו יכול להחזיק את החוברת בביתו וטוען שרגשותיו נפגעו.

בחוברת משולבים בין היתר צילומים של נערה צעירה השוכבת על בטנה ורגליה באוויר כאשר פניה לקורא, ותמונה של אישה מבוגרת בגופייה לבנה וקצרה, המניחה את זרועותיה על כתפו של בן זוגה. תמונות אלו, כך טוען התושב, פוגעים ברגשותיו כאדם דתי, מכיוון שאינן צנועות לדבריו. גם במפה שצירפה העירייה לחוברת הארנונה יש לטענת התושב תמונה של בחורה בלבוש לא צנוע.

התושב: "כמי שמשלם מיסים וארנונה וממלא את כל חובותי לעירייה, אני חושב שראוי היה להתחשב ברגשות שלי ושל קהילות רבות בעיר. כשראיתי את החוברת הוצאתי אותה מביתי. התפלאתי למה אין בה תמונות שנמצאות בקונצנזוס, כמו גינות יפות, חיות וכו', תמונות שלא פוגעות ברגשות. חלק גדול מחבריי לא השאירו את החוברת בבתיהם, כדי שלא לפגוע בחינוך השמרני שבו אנו דוגלים".

סגן ראש העירייה מטעם תנועת ש"ס, אריה כהן, הביע הזדהות עם פנייתו של התושב: "בסך הכל בחוברת ובמפה נעשתה עבודה יפה, וניתנה תחושה של רצינות כלפי כספי הציבור והארנונה. אבל יחד עם זאת נפלו תחת ידם תמונות לא צנועות של נשים. זה פרסום שנעשה לכלל תושבי העיר וצריך לזכור שחלק אינטגרלי מהתושבים הם דתיים וחרדים וזה פוגע ברגשותיהם. אשתי זרקה את התמונות מהבית ולצערי לא אוכל ליהנות מהמידע בחוברת הזו. מבחינה חינוכית אסור לנו להחזיק דברים כאלה בבית".

תגובת העיריה טרם התקבלה.

קרדיט: גלעד מורג MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה