פקחים הביאו לתפיסת גנבי אופנוע



ערנותם של פקחים עירוניים הביאה לתפיסתם של שני נערים אשר ביקשו לגנוב אופנוע בנווה כרמים.

ערנותם של אלירן כהן ויעקב אלמוג, פקחים עירוניים בחברה לביטחון וסדר ציבורי בראשון לציון, הביאה לתפיסתם של שני נערים אשר ביקשו לגנוב אופנוע בנווה כרמים. בשבוע שעבר התקבלה במוקד 100 של המשטרה קריאה על גניבת אופנוע בנווה כרמים. המידע הועבר לשוטרי תחנת ראשון לציון ולפקחי החברה לביטחון בעיר ...על מנת שיעזרו בבדיקת התלונה.

פקחי החברה לביטחון שהיו באזור הבחינו באופנוע הגנוב כשהוא רכוב על ידי 2 נערים והזעיקו ניידות נוספות על מנת שיעזרו בתפיסתם. הנערים שהבחינו בניידות שדלקו אחריהם, החלו במנוסה ובנסיעה פראית ברחובות העיר. המהירות המופרזת בה נהגו הביאה להחלקתו של האופנוע וכן לפציעתם. הדבר לא מנע מהם להמשיך ולברוח מפני השוטרים והפקחים.

בסופו של המרדף הצליחו השוטרים לתפוס את אחד הנערים והעבירו אותו לידי חקירת המשטרה. רוכב האופנוע הצליח להימלט אך לאחר כמה שעות הסגיר עצמו למשטרה. השניים קטינים ובעלי עבר פלילי בעבירות רכוש נעצרו לחקירה במשטרת ראשון לציון.

מנהל אגף סיור ושיטור עירוני, אשר חן: "שיתוף הפעולה בין פקחי הסיור בחברה לביטחון בראשון לציון ובין משטרת ישראל הוא ייחודי ואין כדוגמתו באף עיר נוספת בארץ. שיתוף הפעולה הוא הדוק ומתואם וההישגים המשותפים מביאים לתחושת סיפוק רבה. אנו נמשיך לפעול יחד במטרה להקנות לתושבים תחושת ביטחון בכל רחבי העיר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה