שריפה בשיכון המזרח



ביום ב' השבוע, בשעת בוקר מוקדמת, התקבלה הודעה במוקד העירוני בנוגע לשריפה שפרצה בקרוואן הממוקם בחצר בית בשכונת המזרח.

ביום ב' השבוע, בשעת בוקר מוקדמת, התקבלה הודעה במוקד העירוני בנוגע לשריפה שפרצה בקרוואן הממוקם בחצר בית בשכונת המזרח. המוקדנים הזעיקו מיד את פקחי החברה לביטחון, הפקחים מיהרו למקום והיו הראשונים להגיע ולסייע בחילוץ גבר ואישה, אשר היו במקום ונכוו באורח קשה מהאש הבוערת.

בני הזוג, בשנות ה-30 לחייהם, התגוררו בתוך הקרוואן הממוקם בחצר פרטית של בית ברחוב רבי מאיר שבשכונת המזרח. לפנות בוקר פרצה השריפה ובני הזוג אשר ישנו באותה העת לא הספיקו להימלט מהמקום. לאחר שפקחי החברה לביטחון סייעו בחילוצם מהבית הועברו בני הזוג לטיפול אנשי מד"א, אשר פינו את שניהם לבית החולים שיבא בתל השומר. כוחות כיבוי האש הצליחו להתגבר על השריפה וכעת חוקרת המשטרה את נסיבות האירוע ואת הסיבות לגרימתה. שני פקחי החברה לביטחון,  פינו עצמם באופן עצמאי לבית החולים עקב שאיפת עשן רב.

סורין גנות, חבר מועצה ומחזיק תיק ביטחון : "מדובר במקרה קשה. בנסיבות האלה, אני גאה בפקחי החברה אשר מתייצבים ראשונים בדרך קבע לכל קריאה ומושיטים עזרה לתושבים בעיר, ובפעם הזו ככל הנראה הצילו את חייהם של בני הזוג. הפקחים הפגינו אומץ לב ועל כך הם ראויים להוקרה".

מוטי נחמני, מנכ"ל החברה לביטחון: "הפריסה של ניידות הסיור והפקחים ברחבי העיר מאפשרת לנו להגיע ראשונים לכל אירוע כמו גם באירוע הזה. אנו נמשיך לשאוף להיות ראשונים ולשרת את תושבי העיר בצורה הטובה ביותר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה