מאיר ניצן קיבל ג'וב בלוד



ראש עיריית ראשון לציון לשעבר מאיר ניצן מונה לתפקיד יו"ר הוועדה הקרואה בלוד. ניצן: "כואב לי שאנשי לוד לא גאים בעירם".

ראש עיריית ראשון לציון לשעבר מאיר ניצן מונה היום (ד') לתפקיד יו"ר הוועדה הקרואה בלוד. ניצן: אני רואה בזה משימה אנושית, ממלכתית וציונית. כואב לי שאנשי לוד לא גאים בעירם

משרד הפנים הודיע היום (ד') על מינויו של מאיר ניצן לתפקיד יו"ר הוועדה הקרואה בלוד. ניצן בן ה-78 יחליף בתפקיד את אילן הררי שכיהן  כיו"ר הוועדה הקרואה בעיר מאז שנת 2007.

ניצן שייכנס לתפקידו ביום א' הקרוב שימש כראש עיריית ראשון לציון בין השנים 1983- 2008. בנובמבר 2008 הודח מהתפקיד לאחר שהפסיד בבחירות המוניציפליות לדב צור. 

מאיר ניצן אמר היום ל-nrg  מקומי "אני רואה בתפקיד בלוד כמשימה אנושית, ממלכתית וציונית. כשאני שומע את אנשי לוד אני חש צער רב. זאת משום שיש הרבה אנשים בלוד שמתביישים במקום מגוריהם. המצב הזה צריך להיפסק.

"פרט לכך יש שם הרבה מאוד אנשים שחיים בתת תנאים, בין השאר בגלל בנייה בלתי חוקית וגם את המצב הזה צריך להפסיק. אני אעשה כל שביכולתי על מנת לשפר את מצבה של לוד ואת המצב של תושביה".

שר הפנים אלי ישי: הררי תרם ללוד

ממשרד הפנים נמסר כי "שר הפנים אלי ישי קיבל את בקשתו של תא"ל (מיל') אילן הררי לסיים את תפקידו כיו"ר הוועדה הקרואה בלוד והחליט על מינוי של ראש עריית ראשון לציון לשעבר תא"ל (מיל) מאיר ניצן לתפקיד".

"אילן הררי תרם תרומה יוצאת דופן לעיר לוד", אמר היום השר ישי, "תקופה קצרה לאחר שחרורו מצה"ל מתפקידו כקצין חינוך ראשי התגייס הררי לטובת השלטון המקומי וזאת במטרה להוביל לשינוי אזרחי בעיר לוד. הררי הביא עמו לעיר לוד חשיבה ערכית וחינוכית מתפקידו הבכירים בצה"ל והתמודד בהצלחה מרובה עם האתגרים הרבים שטמן לו תפקידו כיו"ר הוועדה הקרואה בעיר לוד".

שר הפנים הוסיף כי "השינוי ניכר באופן בו מנהיגה מועצת העיר והעירייה את העיר ותושביה ובאופן בו נתפסת מרכזיותה של העיר לוד בקרב מקבלי ההחלטות במדינת ישראל ובקרב אזרחי המדינה, אני מודה לו על שהאציל מניסיונו ואני סמוך ובטוח כי בעזרת השם ימשיך לתרום מניסיונו לתועלת העם והמדינה".

קרדיט: יובל גורן וטל טננבוים "זמן ראשון"

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה