במדינת הכייסים, רעש מהומה...

$(function(){setImageBanner('149caa2f-c79e-4e5f-b06c-7436a1781657','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,42796,'Image','');})

נתניהו, לבוש חוצפה גדולה כשתוך חודשים אחדים הוא מטיל על תושבי המדינה את ייקור המים, התחבורה הציבורית, הדלק.....

במדינת הכייסים, רעש מהומה

השלטון ללא חשבון, יוצא למלחמה

ובראש הגדוד צועד נתניהו המפקד

הוא לבוש חוצפה גדולה ובידו סיכה חדה

לה לה לה לה...

שירו הידוע של עוזי חיטמן אינו יכול שלא להזכיר את עגמומיות המצב להרגשתם ולכיסיהם של רוב תושבי ישראל. הגמדים של שירו מזכירים את שרי הממשלה שבראשות נתניהו, שהפכו לכייסים. כאלה, השולחים ידיהם לכיסינו על מנת לרוקנם לטובת תאוותם הנלוזה בדאגתם לאינטרסים שונים, אך לא לשלנו.

נתניהו, כמשל שירו של עוזי חיטמן, אכן לבוש חוצפה גדולה כשתוך חודשים אחדים הוא מטיל על תושבי המדינה את ייקור המים, התחבורה הציבורית, הדלק ועל פי פרסומים מהערב גם של הלחם האחיד, כבר בימים הקרובים. בידו אכן סיכה חדה, בה הוא נוהג לדקור אותנו, בכל פעם מחדש, כנראה מתוך הרגל מגונה הנשען על חוסר רגישות. חוסר רגישות לשכבת העם ההולכת וגדלה הסובלת מן המניפולטיביות ההרסנית של מי שדוגל בקפיטליזם חזירי עם חלוקה תקציבית בלתי צודקת. יציאתו של השלטון למלחמה ללא חשבון היא כמשל השיר המלחמה במיעוטי היכולת, העניים, הזקנים, החולים וחסרי הישע, לטובת כיסיהם הדשנים של חבריהם של הכייסים, הלא הם בעלי ההון.

נראה שהכייסים האלה, שנבחרו על מנת לנהל את המדינה ועושים זאת בדרך משפילה ומסוכנת, אינם מבינים לעת זו כי הסיכה החדה בה הם מחזיקים, עלולה לפוצץ את הבלון הנפוח באוויר שלטונם המזוהם, בפרצופיהם המכוער. ייתכן ותאוותם לכסף, לשררה ולבזבוז מכספינו כדי לרכוש באמצעותו שקט קואליציוני כזה או אחר, מונע מהם לראות את הקורה ממש בימים אלה במצרים, בה החליט העם המדוכא לזרוק את הכייסים לכל הרוחות, על מנהיגם.

תסריט דומה עלול להתרחש גם בישראל, אם לא יפסיקו מנהיגיה לעוט על מי שאין בידם משגת כדי לכייסם לאור היום. ייקור מצרכי היסוד שמביא למהומה, יגרום זעזוע נוסף בכיסם ובנפשם של מי שכבר אינם מסוגלים לשאת בנטל הגחמות של הכייסים, החייבים להוציא את ידיהם מכיסינו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה