סגן יו"ר וועד ההורים התפטר



המאבקים בוועד ההורים העירוני בראשון לציון: השבוע התפטר מתפקידו אורן פלד, ממלא מקום וסגנו של יו"ר הוועד.

סערה בוועד ההורים העירוני בראשון לציון. במהלך אסיפה כללית התפטר מתפקידו ממלא מקום וסגנו של יושב ראש הוועד, אורן פלד. פלד טוען כי התלבט בנושא קודם לישיבה, וההחלטה נפלה עקב חוסר תפקוד הוועד-לטענתו.  

 באותה אסיפה סוערת התקבלה הצעתו של פלד להקים ועדת היגוי, שתמנה שבעה חברים ותדון עם נציגי העירייה בנושא התקדמות בתי הספר השש שנתיים בעיר, נושא שמסעיר את הוועד העירוני עד מאוד, ועוד נושאים בהם יש לקיים "הידברות דחופה".

"מטרתה של ועדת ההיגוי", מסביר יו"ר הוועד העירוני אוהד אוזן, "היא שתהיה לנו שקיפות מלאה ומספרים גלויים בכל מה שקשור לחינוך בעיר, בעיקר מה עומד מאחורי ההחלטות שלוקחת הרשות".

אוזן אף מציין כי אמורה הייתה להתקיים פגישה ראשונה של הוועדה עם ראש מינהל חינוך אריאלה ישראלי, אך בוועד העדיפו לפגוש קודם את ראש העירייה דוב צור, שלא נענה לטענתם עד כה.

אז מדוע התפטר פלד?

"אורן פלד התפטר עקב אי יכולתו להיות חלק מהקואליציה ומדרכו של אוהד אוזן כמנהיג, שהיא דרך שונה משלו, יותר רגועה ונינוחה ופחות דורסנית", אומר השבוע חבר ועד.

עוד סיבה להתפטרות, כך אומרים בוועד, היא שבשנה הבאה מתכוון פלד להתמודד על תפקיד היושב ראש, ואוזן ביקש ממנו לשקול התפטרות כי אין זה ראוי שכעת הוא סגנו ומחר הם "יריבו".

תגובת אוזן: "הוכח כי בחרנו כמעט פה אחד בדרך ההידברות, וחבל שאורן לא בוחר להיות חלק מהליך זה. בכל מקרה, אני שמח שהוא כיבד את בקשתי לפרוש מתפקידו כסגן ואני מקווה שנמשיך לשתף פעולה לטובת הילדים במסגרת מועצת ההורים".

פלד מצידו הודף את הטענות הללו, ומוסר כי התפטרותו נבעה ממניעים אחרים לחלוטין.  "הסיבה להתפטרותי היא אי היכולת של ועד ההורים לקדם את האינטרס של התלמידים וההורים, אני מרגיש כי יש פחד מלהתמודד עם העירייה, הולכים על קליפות ביצים ואני לא מסכים עם הדרך הזאת", אומר פלד, "ולכן עברתי לאופוזיציה, שם אוכל להילחם על דרכי".

תגובת עיריית ראשון לציון: "אנו פועלים במערכת מסודרת והיררכית. חברי ועדת ההיגוי צפויים להיפגש בשבוע הבא עם ראש מינהל חינוך בעירייה, אריאלה ישראלי, ולאחר מכן, אם יהיה צורך, ראש העירייה ישמח לפגוש אותם".

קרדיט: טל בנדו לאופר  NRG


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה