האיש שכופף את אגד

$(function(){setImageBanner('5989364c-b1a7-4903-b2e7-2a6b90174e9f','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,42796,'Image','');})

לאלי גרינפלד נמאס מנהגי אגד שעוברים ברחוב בו הוא גר למרות האיסור.חסם את הדרך בגופו והביא אותם לעשות אחורה פנה.

תושבי שכונה בראשון לציון החליטו להיאבק באוטובוסים שעוברים ברחובם הצר ומפריעים לשגרת יומם. הבוקר (ג') נרשם ניצחון קטן אך משמעותי במאבק של אחד התושבים, אלי גרינפלד,שנשכב על הכביש ומנע מהאוטובוסים מלעבור ברחוב.

אלי גרינפלד שוכב על הכביש, הבוקר. "האוטובוסים סיכנו את חיי הילדים". צילום: אבי אשכנזילאחרונה החליטו תושבי רחוב הארי בראשון לציון להיאבק במטרד שפוגע באיכות חייהם - האוטובוסים.

מדובר ברחוב צר השוכן לא הרחק מחניון האוטובוסים של מרכז ראשון לציון. מרבית קווי האוטובוסים בעיר נאלצים לעבור דרך הרחוב ועל כן חיי התושבים הפכו לסיוט ולא רק בשל הרעש וזיהום האוויר.

 "לא פעם האוטובוסים פגעו בכלי הרכב שחנו בכביש וגרמו לנו נזקים", סיפר אלי גרינפלד, "והיו פעמים שהאוטובוסים סיכנו את חייהם של הילדים". במסגרת מאבקם נאלצו התושבים להתמודד עם הבירוקרטיה העירונית.

"יש חוק - אבל אף אחד לא אוכף אותו"

אך לאחר מאמצים הם הצליחו להביא להחלטה של מועצת העיר שתאסור כניסה של כלי רכב כבדים, כולל אוטובוסים, לרחוב. לאחרונה אפילו וועדת התמרור הציבה תמרורים האוסרים כניסה אבל כל זה עדיין לא מנע מנהגי אגד להמשיך ולעבור ברחוב האוטובוסים. בקצה הרחוב אף מוצבת תחנה להעלאה והורדת נוסעים.

"פנינו למשטרת ראשון לציון והם הבטיחו שהם ישימו שוטרים שיתנו דוחות אבל אף שוטר לא בא לכאן לרשום דוח, אמנם שמו תמרורים אבל אף אחד לא אוכף את החוק" אמר גרינפלד
בזעם.

הבוקר הכין גרינפלד, תושב הרחוב, הפתעה לנהגי אגד. בשעה שניסו להיכנס אל הרחוב הוא המתין להם, ליד התמרור האוסר כניסה לאוטובוסים ופשוט נשכב על הכביש ומנע מהאוטובוסים מלהיכנס.

הנהגים ההמומים התקשרו לאחראים עליהם בחברת אגד בניסיון למצוא פתרון. לאח זמן מה התייאשו הנהגים והחליטו להתקפל מבלי לעבור ברחוב. אחרי שרשם הצלחה לא מבוטלת במחאתו, הבטיח גרינפלד לשוב גם מחר ולוודא שהנהגים לא נכנסים עם האוטובוסים לרחוב הצר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה