שבוע אחד - שני תקיפות



אלימות נגד עובדי החברה לביטחון שבוע אחד, שני מקרי תקיפהבשבוע אחד.

תופעת האלימות אינה תופעה חדשה וההסלמה לה אנו עדים בשנים האחרונות לא פסחה גם על ראשון לציון.

בשבוע שעבר הרגישו זאת על בשרם שניים מעובדי החברה לביטחון וסדר ציבורי שעה שהותקפו על ידי תושבי העיר במקום עבודתם. 

ביום שישי בשבוע שעבר בשעה שפקח החברה לביטחון סייר באזור קניון הזהב בעיר במטרה לאכוף איסור חלוקת פליירים ברחוב הוא מצא את תושב העיר שחילק באותה שעה פליירים לתושבים. התושב נתבקש על ידי הפקח לחדול מכך ובגין זאת נרשם לו דו"ח כמתבקש בחוק.

התושב הנזעם התרעם על הפקח אשר ניסה להסביר לו כי הוא ממלא את תפקידו כנדרש. תשובתו לא השביעה את רצונו של מחלק הפליירים והוא זרק בחוזקה את תיקו האישי על גבי ניידת הסיור.

כשפנה הפקח לפנות את התיק מעל הרכב וביקש למסור אותו חזרה לתושב תקף אותו התושב באגרוף לעבר פניו אשר כתוצאה ממנו נחתך הפקח בפיו. ניידת משטרה שהגיעה למקום עצרה אותו ועיכבה אותו לחקירה.

בשבוע שעבר נכנסה תושבת העיר בשנות הארבעים לחייה אל מחלקת קבלת קהל באגף הגבייה והוצאה לפועל, והמתינה לתורה על מנת להסדיר ענייניה בעקבות דו"ח שקיבלה.

באותה העת ניגש אדם מבוגר אל אחד האשנבים וביקש את עזרת הנציגה. תושבת העיר שהמתינה בתור פנתה אליו בשאלה האם זה אכן תורו והאם הגיע זמנו להתקבל אצל הנציגה.

מנהלת המחלקה ששמעה את השיחה ניגשה במטרה לעזור ולזרז את ההמתנה לתושבת והציעה לה לפנות אל נציגת הקבלה שהתפנתה. מנהלת המחלקה לא שיערה בנפשה שהצעת העזרה תהיה כרוכה בצעקות וגידופים שנשמעו מפיה של הפונה בטענות כי איננה צריכה להתערב תוך שהיא משתמשת בניבולי פה לכל עבר.

המנהלת חזרה אל חדרה במטרה להרגיע את הרוחות אך הפונה הזועמת סרה אחריה והטיחה בפניה את הניירות שהיו בידיה תוך שהיא מאיימת עליה כי תפגע בה. ניידת המשטרה שהוזמנה למקום עצרה את התוקפת ועיכבה אותה לתחנה הקרובה.

 מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני: "כל מקרה של תקיפת פקחים ועובדים באשר הם  יטופל במלוא חומרת הדין. פקחים המבצעים את עבודתם ואוכפים את החוק על מנת לשמור על הסדר בעיר, אינם שק חבטות של איש. אני מקווה שמערכת המשפט תמצה עם התוקפים את הדין ותפעל באופן שירתיע תקיפות מסוג זה בעתיד".

קרדיט: דוברת העירייה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה