מדעני העתיד כבר כאן



גאוות העיר: תלמידי מרכז רון ורד עלו לגמר תחרות רובוטיקה ארצית.

 מרכז רון ורדי לטיפוח תלמידים מחוננים ומצטיינים משתתף זו השנה השלישית בתחרות הרובוטיקה של ליגת (FLL (First Lego League .

תהליכי ההכנה הארוכים והשתתפות באליפות עצמה, נתמכים על ידי מנהל החינוך בעירייה, הפועל לעידוד מצוינות טכנולוגית בקרב בני נוער.

התחרות כוללת תכנות והרכבה של רובוט המסוגל לבצע מספר רב של משימות, והתמודדות בעוד שלוש קטגוריות נוספות כגון שיתוף פעולה, פרויקט מחקרי ועיצוב ותכנון.

בשנה זו, השתתפו מטעם מרכז רון ורדי שתי קבוצות.

בתחרות הגמר האזורי, שהתקיימה ביום חמישי האחרון במודיעין,  זכתה אחת הקבוצות מטעם מרכז רון ורדי להישג כפול - העפלה לגמר הארצי שיתקיים ביום שלישי הבא בהיכל נוקיה בתל אביב וכן מקום שני בקטגוריית עיצוב הרובוט.

בעקבות חדשנות שגילו התלמידים בתכנות התוכנה ובבניית הרובוט בשיטה יוצאת דופן.

במידה וקבוצת הרובוטיקה מטעם מרכז רון ורדי תזכה באחד מהמקומות הראשונים באליפות הארץ, היא תייצג  את ישראל באליפות העולם או אירופה שיתקיימו בחודש הבא.

מנהל מרכז רון ורדי, איתי ורמן : "תחרות הרובוטיקה מאפשרת הבנייה ארוכה של שיטות עבודה מורכבות, התמודדות עם תנאי אי ודאות ובעיקר עבודה אינטנסיבית על שיתוף פעולה בקבוצה. אני מברך את תלמידי הקבוצה על ההישג הנאה אליו הגיעו ומאחל להם בהצלחה באליפותך הארצית".

מנהלת המצטיינים והמחוננים במינהל החינוך, ברכה צויליך :" רובוטיקה, הינה אמצעי לפיתוח עבודת צוות, אחריות  ומחויבות. תלמידי הקבוצה ביצעו עבודת מחקר מעניינת בתחום הקרוב לליבם- הפרעת קשב וריכוז, למדו את מאפייני ההפרעה והציעו פיתרון ישים להתמודדות בבתי הספר. מינהל החינוך מברך את הקבוצה הזוכה ומאחל הצלחה באליפות הארץ".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה