מקיף יא' מקום שני מתמטיקה



תלמידי בית הספר השש-שנתי החדש מקיף יא' כבר קוצרים הישגים:זכו במקום שני בחידון מתמטיקה ומדעים

תלמידי בית הספר השש-שנתי החדש מקיף יא' כבר קוצרים הישגים: זכו במקום שני בחידון מתמטיקה ומדעים.
 
תלמידי פרויקט "מצוינות 2000" בבית הספר מקיף יא' "ראשונים" על שם אילן רמון, זכו במקום השני והמכובד בחידון מיוחד ושונה במתמטיקה ובמדעים.

החידון המיוחד לא התקיים באולם, לא נכח בו קהל, לא מצלמות ולא תאורה. את החידון קיימו בתי הספר השונים, בו זמנית,  באופן ווירטואלי באמצעות מחשבים אישיים בכיתות.

בחידון במתמטיקה השתתפו כ – 15 בתי ספר ובחידון מדעים לקחו חלק כ – 10 בתי ספר בארץ.

התלמידים המשתתפים בחידון נכנסו לאתר מיוחד שהוקם לצורך החידון,"כיתה וירטואלית", וענו על השאלות שהוצגו להם באמצעות המחשב שברשותם.

בשני החידונים הפגינו תלמידי בית הספר ידע רב ושליטה מלאה והגיעו למקום השני בארץ.

פרויקט "מצוינות 2000" מתמקד בשני תחומים עיקריים: מדעים ומתמטיקה.

התכנית מופעלת במשך ארבע שעות שבועיות ונבחרים אליה המצטיינים שבתלמידים. כל מועמד עובר תהליך מיון שפותח במיוחד לצורך התכנית, על ידי המרכז הישראלי למצוינות בחינוך ומכון סאלד.

תהליך המיון כולל מבדקי ידע, בדיקת יכולת, חשיבה מדעית ומתמטית וראיון אישי, שמטרתו לאתר את התלמידים המגלים רצון ויכולת להתמודד עם אתגרים קשים, מגלים סקרנות ויצירתיות, נכונות להתמדה והשקעה.

ראש העירייה, דב צור, בירך על ההישג ואמר כי "זוהי תמורה נוספת להשקעה העירונית בחינוך. המנהלת, יחד עם צוות ההוראה בבית הספר, הצליחו להביא להישגים מרשימים בקרב התלמידים ועל כך אנו גאים. יישר כוח!"

מנהלת בית הספר, זהבה קירז'נר: "בית הספר שואף לתת מענים לכלל התלמידים ולמיצוי היכולות שלהם. אנו שואפים למצוינות והפרויקט הזה הוא חלק מהתוכניות שאנו מפעילים בשם מטרה זו.

אנו שואפים למצוינות אישית, מצוינות ערכית ולימודית ואני מברכת את הזוכים בתחרות שהביאו כבוד וגאווה לבית הספר". 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה