צור למען העובדים הסוציאליים



צור: "העובדות והעובדים הסוציאליים הם החלוצות והחלוצים של ימינו, שבחרו בנתיב הקשה ביותר, מתוך רצון עז לפעול למען החברה במדינת ישראל".

ראש העירייה, דב צור, שיגר השבוע מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר האוצר, יובל שטייניץ ושר הרווחה משה כחלון, וקרא להם לסיים את השביתה של העובדים הסוציאליים.

"אני פונה אליכם כראש עירייה, אשר מכיר מקרוב מאוד את עבודתם החשובה והקשה של העובדים הסוציאליים, הן במסגרת העירונית והן בעמותות הפרטיות הפועלות בעיר, וקורא לכם למצוא פתרון למצוקתם ולהעניק להם את האפשרות להתפרנס בכבוד", כותב צור. 
 
צור: "העובדות והעובדים הסוציאליים הם החלוצות והחלוצים של ימינו, שבחרו בנתיב הקשה ביותר, מתוך רצון עז לפעול למען החברה במדינת ישראל.

הם מביאים לידי ביטוי את מפעל הציונות של ימינו, מפני שהם השומרים על חוסננו החברתי. בלעדיהם, החברה הישראלית הייתה מתפוררת וגוועת.
 
אנו שולחים את העובדים והעובדים הסוציאליים אל הקרב מידי יום, הם בפועלם מצילים נפשות בישראל, ואינם זוכים לתגמול הראוי.
 
בימים אלו אני, כראש עיר, לא ישן בשקט לנוכח השביתה הזו. כל יום נוסף עלול להביא לאסון. אני קורא לממשלת ישראל למצוא פתרון הולם ומהיר שיביא לסוף המחאה".
 
צור הדגיש כי ברגעים האלה חשוב להביע תמיכה בלתי מסויגת במאבקם של העובדים הסוציאליים ועובדי המנהל לשילוב חברתי, שעושים לילות כימים, על מנת לעזור לחוסים, לנזקקים, למשפחות מעוטות יכולת, לנערות ונערים בסיכון והרשימה עוד ארוכה.

זו העת להעניק להם את הכתף שהם מעניקים כל ימות השנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה