פסטיבל יום האישה



בעירייה ציינו את יום האישה הבינלאומי בפסטיבל העצמה נשית לעובדות העירייה וכל תושבות העיר.

היום צוין בקיום פסטיבל "עצומה" – סדנאות להעצמה אישית נשית.

בעירייה ציינו את יום האישה הבינלאומי בפסטיבל העצמה נשית לעובדות העירייה וכל תושבות העיר – סדנאות על אושר, נסים, כוח המוח, ניהול זמן ולקינוח: מסיבת זומבה!

השנה המשרד לקידום מעמד האישה פתח את שעריו של בניין העירייה והקדיש יום שלם ובניין שלם לאירועי יום האישה הבינלאומי.

נשות העירייה והעיר נהנו מסדנאות של מנחות העצמה אישית מובילות בתחומן, בשיתוף מרכז האימון אנ"י (אימון נשי ייחודי), שגדשו את חדרי הישיבות בעירייה בסדנאות בתכנים של: אושר, כוח המוח, יצירתיות, מחשבה יוצרת מציאות, נסים, טבע, קסם אישי, נקודת עוצמה, ניהול זמן וכושר גופני.

האירוע ננעל במסיבת זומבה בכיכר העירייה.

במהלך היום התקיים בקומת הקרקע של העירייה יריד ארגוני נשים שקידם בברכה את באי הבית. גופים רבים: מנ"ע – מרכז-זכויות נשים עירוני, נעמת, ויצ"ו, הדסה, עמותת אחת-מתשע, עמותת עזרה ועמותת תהיל"ה.
 
ליאל אבן זהר, חברת המועצה ויו"ר ועדת מעמד האישה בראשון: "אני רואה תועלת בכל פעילות שיש בה כדי לקדם נשים, לאפשר להן להאמין בעצמן וביכולותיהן, ולפרוץ את תקרות הזכוכית שעדיין, לעיתים קרובות, קיימות מעל ראשן.

אני מודה לכל צוות מעמד האישה ובראשו לגב' איריס כגן על העשייה הברוכה והיוזמה, ולראש העירייה מר דב צור ולחברי למועצה על הבנתם ותמיכתם בהעצמת נשים ובמתן מקום שוויוני אמיתי לנשים, לרבות תקצוב האירועים המתאימים.

אני מקווה ומאמינה שתוך כמה עשורים לא נזדקק עוד לציין את יום האישה בישראל באופן מיוחד ונגיע לשוויון אמיתי בין נשים לגברים בכל תחומי החיים- ובפוליטיקה בכלל זאת". 
 
איריס כגן, יועצת ראש העירייה למעמד האישה: "בשיתוף עם הנהלת העירייה וועד העובדים החזרנו ליום האישה הבינלאומי את הצביון הייחודי שלו כיום בעל אופי בינלאומי, בו  מועלות לדיון  סוגיות בנושא זכויותיהן של נשים.

חגגנו בראשון לציון  את אירועי חודש האישה במספר אירועים מרכזיים, והעיקרי ביניהם ביום שלישי ה-8.3.11 "פסטיבל עצומה" , בבנין העירייה". 
 
אסתי לוי, מהמשרד למעמד האישה, אמרה כי "זוהי השנה הראשונה בה חרגנו קצת ממסגרת הטיפוח והמראה החיצוני, ובאומץ לב אפשרנו לעצמנו ול-300 נשים נוספות להביט פנימה – אל הפנימיות שלנו, אל העוצמה הנשית החבויה בכל אחת ואחת מאיתנו.

בעיניי זוהי מהות הנשיות, הרבה מעבר למראה הנשי החיצוני: האפשרות ליהנות ולגדול מתוך הנפש פנימה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה