נמכרו 180 דירות בשעה



גינדי מכרה בתוך שעה 180 דירות בראשון לציון ב-450 מיליון שקל בפרויקט מגדלי הלאום שהיא בונה במערב ראשון לציון.

הציבור בישראל כנראה לא השתכנע כי מחירי הדירות עומדים לרדת בשנים הקרובות: ביום שישי מכרה חברת גינדי אחזקות 180 דירות בסכום כולל של 450 מיליון שקל בפרויקט מגדלי הלאום שהיא בונה במערב ראשון לציון.

המלחמה של הממשלה במחירי הדירות, החשש מרעידת אדמה שתפקוד את המדינה ומזג האוויר הסוער - לא מנעו מ-2,000 איש להגיע לכנס מכירות מיוחד שערכה החברה ביום שישי בבוקר בגן האירועים שמש אדומה במערב ראשון לציון, שנועד לחברי מועדון חברים שרכשו בעבר דירות בגינדי ומתעניינים בדירות בפרויקט זה.

פרויקט מגדלי הלאום ממוקם בצמוד לשכונת חתני פרס נובל ושכונת נאות שקמה בראשון לציון, והוא כולל שבעה מגדלים בני 9-22 קומות ו-360 דירות של 5 ו-5.5 חדרים בסמוך למכללה למינהל.

בשכונת קרית הלאום עתידים להיבנות מוסדות חינוך ותרבות כגון היכל תרבות ומוזיאונים לאמנות.

2,000 החברים נרשמו למבצע המכירות לפני כחודש, והביעו את רצונם לרכוש דירה בפרויקט.

בכנס עלו בגורל כמה זוכים שיכולים היו לבחור בדירה, וחתמו על הסכם לרכישתה. את יתרת הדירות תציע גינדי החזקות לציבור הרחב בסכומים גבוהים ב-175-250 אלף שקל מהמחירים שהוצעו לחברי המועדון.

הסתערות הרוכשים על הדירות, ללא מעורבות של מועדון צרכנות, כמו חבר, הפתיעה אפילו את החברה עצמה - שכן הדירות שהוצעו במחיר של החל ב-1.75 מיליון שקל ל-5 חדרים בקומות הנמוכות, ועד 4 מיליון שקל לפנטהאוזים - תומחרו לדברי החברה בהנחה של 10% בלבד ויהיו מוכנות רק בעוד שלוש שנים.

"אנחנו מרוצים מהתוצאות", אמר עו"ד גיא גינדי מבעלי גינדי החזקות, "מכרנו דירות יקרות במחיר ממוצע של 2.2 מיליון שקל. מדובר בציבור מראשון לציון שמחפש דירות באזור מסוים במערב העיר ומודע לכך שאין עוד עתודות קרקע באזור הזה - ולכן אין סיכוי שמחירי הדירות יירדו בו".

בין הרוכשים היה אמיר בן שטרית, מבעלי רשת המסעדות קינג ג'ורג, שעלה בהגרלה וזכה לקנות דירה. בני זוג בשנות ה-50 לחייהם, שרכשו דירה אף הם, אמרו: "אנחנו יודעים שקנינו דירה במחיר שוק לכל דבר, 1.8 מיליון שקל, אבל בגלל שאנחנו גרים ברחוב שמאחורי הפרויקט והילדים עזבו כבר את הבית, זה התאים לנו כי חיפשנו דירה חדשה".

את הקרקע ברחוב ישראל גלילי פינת לוי אשכול, שעליה תקים גינדי החזקות את פרויקט מגדלי הלאום, רכשה החברה באוגוסט, לאחר שזכתה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל תמורת 250 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח. סכום זה משקף מחיר ממוצע של 700 אלף שקל עבור הקרקע לכל דירה.

בחברה לא סבורים כי שילמו מחיר גבוה על הקרקע, לאור העובדה שחצי שנה לאחר מכן רכשה החברה קרקע צמודה בסכום גבוה ב-25%.

בתחילת מארס זכתה גינדי החזקות במכרז על קרקע סמוכה לפרויקט ברחוב התקומה פינת ישראל גלילי, גם היא במסגרת מכרז שקיים מינהל מקרקעי ישראל.

קרקע זו מיועדת לבניית 130 דירות תמורת 112 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח. הסכום משקף מחיר של 860 אלף שקל עבור קרקע ליחידת דיור. גם את הפרויקט הזה תחל החברה לשווק בשבועות הקרובים.

ביום רביעי זכתה גינדי החזקות במכרז על קרקע ביישוב קדימה-צורן, המיועדת ל-64 דירות ב-28 מיליון שקל. סכום זה משקף מחיר ממוצע של 435 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת.

"נגיע לכל מקום שבו נזהה ביקוש רב באזור שאין בו הרבה עתודות קרקע", אמר גיא גינדי. "גם אם זה יהיה בלב שכונה מבוקשת בעיר כמו חיפה - נגיע גם לשם".

קרדיט: שלומית צור the marker
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה