נחת עם רכבו לתוך מגרש כדורסל



תושב העיר נפגע באורח קשה לאחר שבנסיבות בלתי ברורות נחת עם רכב הסובארו שלו היישר לתוך מגרש כדורסל.

תושב העיר נפגע באורח קשה לאחר שבנסיבות בלתי ברורות נחת עם רכב הסובארו שלו היישר לתוך מגרש כדורסל. באורח נס לא נכח אף אחד במגרש. לרוע מזלו של הנהג, הוא נפצע קשה

נפילה מגובה: תושב ראשון לציון נפצע באורח קשה לאחר שהתהפך עם רכבו בתאונת דרכים יוצאת דופן. הנהג טיפס במהירות על גבעה, פגע בעץ ונפל עם רכבו לשטח מגרש כדורסל.

בלילה שבין שני לשלישי נסע תושב ראשון לציון ברכבו. על פי ראש אגף תנועה שפלה, רפ"ק שי מזרחי, כשהגיע לרחוב מרטין בובר איבד הנהג מסיבה לא ברורה את השליטה על הרכב, עלה על גבעה ירוקה, ומשם עלה על עץ ושיטח אותו. הרכב המשיך לנסוע, נפל לבסוף כמה מטרים, היישר אל תוך מגרש כדורסל, ושם נעצר ברעש גדול . בנס לא היו באותה עת אנשים במגרש. מצבו של הנהג קשה והוא הובהל לבית החולים תל השומר. צוות כיבוי אש חילץ אותו מהמכונית.

 ש"ף איציק לוי, דובר כיבוי אש ראשון: "מדובר במקרה הזוי.  ביום שני בערב, בסביבות תשע וחצי, קיבלנו מידע על תאונת דרכים ליד הסינמה סיטי עם לכודים. מפקד המשמרת יצא למקום וגילה כי מדובר בתאונה עצמית, ברכב שנחת מגובה של כעשרה מטרים בין הגבעה למגרש הכדורסל. "נאלצנו לחתוך את כל גג רכב הסובארו כדי לאפשר לצוותי מגן דוד אדום לטפל בו ולחלצו". נסיבות התאונה עדיין נחקרות במחלק התנועה של משטרת השפלה.

קרדיט: גלעד מורג  mynet.co.il
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה