אזעקה בראשון לציון - לא היו נפילות בשטח



ארגוני הטרור בעזה מחריפים את הלחימה: לראשונה מאז מבצע עופרת יצוקה התפוצצו טילי גראד סמוך ליבנה. נשמעה גם בגדרה ובראשון לציון.

ההסלמה עולה שלב: אזעקת צבע אדום נשמעה בצהריים (ה') ביבנה, גדרה ואשדוד .אזעקה נשמעה גם בראשון לציון, אבל לא דווח על נפילות.

המשטרה מרגיעה: לא היו נפילות בשטח ראשל"צ

במשטרת מרחב השפלה דחו את הפרסומים לפיהם נחתו טילי גראד בסמוך לעיר ראשון לציון. לדברי גורמים במשטרה, הופעלה מערכת האזעקה בעיר יבנה ובגדרה וזמן קצר אחר כך דיווחו אזרחים כי נשמעו פיצוצים באזור החולות שליד יבנה. אולם, עד עתה לא אותר מקום הנפילה וכוחות של המשטרה מבצעים סריקות.

במשטרת ראשון לציון מציינים כי לא התקבל כל דיווח על נפילת טיל בשטח העיר או בשטחים הפתוחים שליד. מאז פרסום הדיווחים על נפילות טילים בראשון לציון, התקבלו מאות שיחות טלפון למוקדי המשטרה והמוקד העירוני של אזרחים מבוהלים שביקשו לברר האם גם העיר הרביעית בגודלה בישראל, ראשון לציון, נכנסה למעגל פגיעת טילי חמאס.

הבוקר, כלי טיס של חיל האוויר תקפו חוליית מחבלים בצפון רצועת עזה, דקות לפני שהחוליה עמדה לירות רקטות לעבר דרום הארץ. מדובר צה"ל נמסר כי בעקבות התקיפה הירי לעבר יישובי הדרום סוכל. 

במקביל לתקיפה של חיל האוויר נורו פצצות מרגמה מדרום רצועת עזה וצפונה לעבר שטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול וחוף אשקלון. איש לא נפגע מהירי אולם התושבים נתבקשו להישאר בסמוך לאזורים מוגנים.

אורי בינדר ואבי אשכנזי nrg


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה