ההורים בחטה"ב "דורות" מאיימים בשביתה



ועד הורי חטיבת "דורות" מתנגדים להכפפתה לגימנסיה הריאלית ומתכננים להשבית את הלימודים.

ועד הורי חטיבת "דורות" מתנגדים להכפפתה לגימנסיה הריאלית ומתכננים להשבית את הלימודים. עיריית ראשון לציון: חטיבת הביניים "דורות" תמשיך לשמור על הצביון האיכותי שלה

חברי ועד ההורים של בית הספר נפגשו השבוע עם ראש העירייה דב צור ובכירים נוספים בעירייה אך לא הגיעו להסכמות. אגב, ועד ההורים של בית הספר מנהל את המשא ומתן מול העירייה מבלי לקבל את תמיכת וועד ההורים העירוני, בשל אי הסכמות בין הצדדים.

בפגישה הסביר צור להורים כי ישנה חשיבות להכפפה של המוסד לגימנסיה הריאלית על מנת ליצור את הרצף החינוכי לתלמידים ואת ההתאמות הפדגוגיות בין מנהלת החטיבה ומנהלת התיכון, וכך לאפשר העברת תקציבים ותגבור בשעות לימוד מהתיכון לחיזוק תלמידי החטיבה - דבר שהוכיח עצמו, לדבריו, בצורה יוצאת דופן בין הגימנסיה לחטיבת "בן גוריון" הכפופה אליה זו השנה השנייה.

צור הבטיח להורים כי למנהלת חטיבת "דורות" יהיו את כל סמכויות הניהול, וכי ניהולה הפדגוגי וניהול תקציב החטיבה לא ייפגעו מהמהלך. הורי דורות טוענים מנגד, כי העירייה הבטיחה לפעול לפיתוח חטיבת "דורות" ואף פרסמה זאת באתר האינטרנט של התוכנית השש-שנתית. ההורים הדגישו כי אם לא יתקבלו בקשותיהם, החל מיום ראשון צפויה שביתה שאינה מוגבלת בזמן.

"השבתה פראית וחסרת אחריות"

בעיריית ראשון לציון הדגישו כי "חטיבת הביניים דורות תמשיך לשמור על הצביון האיכותי שלה, לצד אפשרות לתוספת פדגוגית כגון תוספת של שעות ומורים מצד הגימנסיה הריאלית".

יו"ר ועד ההורים העירוני, אוהד אוזן, מסר: "הוועד המוסדי בדורות בחר שלא להיעזר הפעם בשירותי התיווך של הנהגת ההורים העירונית, דבר שהוכח בדיעבד כטעות שלהם. בתחילת הדרך עשתה הנהגת ההורים בראשותי מאמצים רבים וכנים ובמשך שעות רבות, לסייע להורי החטיבה להגשים את רצונם להישאר חטיבה עצמאית.

"לו היו משכילים הורי חטיבת דורות כמו חבריהם מחטיבת רבין לשתף אותנו בכל התהליך, אני מניח שהיום היו נמצאים כמותם, במצב טוב יותר. אני מקווה שהורי דורות לא יולכו שולל ולא ישתפו פעולה עם השבתה פראית וחסרת אחריות".

קרדיט: טלי בנדו לאופר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה