כנס ענף המזון בראשל"צ



ראש העירייה, דב צור, בכנס לעסקי ענף המזון בראשון לציון: "עיריית ראשון לציון לקחה על עצמה להיות טובה לעסקים. הצלחתכם היא הצלחתנו".

ראש העירייה, דב צור, בכנס לעסקי ענף המזון בראשון לציון: "עיריית ראשון לציון לקחה על עצמה להיות טובה לעסקים. הצלחתכם היא הצלחתנו".

כ-50 בעלי עסקים מענף המזון בראשון לציון התכנסו בשבוע שעבר ביקבי "כרמל מזרחי" במעמד ראש העירייה, דב צור, נציגי התאחדות התעשיינים ונציגות ההסתדרות, על מנת לדון וללבן סוגיות ביחסי העבודה וקשרי הגומלין בין המעסיקים לבין נציגויות העובדים.

ראש העירייה, דב צור, אמר בכנס, כי עיריית ראשון לציון לקחה על עצמה להיות טובה לעסקים. "אנו שואפים להפוך למרכז העסקים החדש של ישראל ואני שמח לראות שהחזון הופך למציאות ובתי עסק רבים רואים בראשון  לציון מקום להשתקע ולצמוח בו.

לפני קצת למעלה משנה הקמנו בעירייה את היחידה לפיתוח עסקי, בראשה עומד חבר המועצה ומחזיק תיק פיתוח עסקי, מר אייל מושיוב, מתוך הבנה כי יש צורך חזק, כפי שהוא עלה מן השטח, של מנהלי עסקים בעיר בכלל, ובפרט למנהלי עסקי המזון, לכתובת אחת אליה יוכלו לפנות בכל סוגיה ועניין הקשור לעירייה על מנת לקבל מענה וסיוע.

אנו מקפידים לחזק את הקשר בין העסקים לעירייה, ובמהלך השנתיים האחרונות ביקרתי במפעלים רבים בעיר על מנת לעמוד מקרוב על הצרכים שלהם ועל דרישותיהם מהעירייה. הצלחתכם היא הצלחתנו ודלתי תמיד פתוחה בפניכם.

זורי מזרחי, יו"ר ההסתדרות במרחב אמר בכנס, כי "הרעיון לכנס נולד אצלי לפני כשנה, מתוך רצון להפוך את מערכת יחסי העבודה מזירת התגוששות לזירה של שיתוף פעולה.

לאור הצלחת הכינוס הראשון , ארגנתי יחד עם התאחדות התעשיינים את הכנס השני, בו ראינו לנכון להתכבד בנוכחותו של הגורם הבכיר ביותר בצלע השלישית של המשולש – את ראש העיר דב צור.

השתתפותו בכנס ובעיקר דבריו הישירים "בגובה העיניים" התקבלו והובנו ע"י התעשיינים ובעלי העסקים בענף המזון, הם גילו שיש עם מי לדבר ודלתו פתוחה לכל רעיון ויוזמה שעיקרם פיתוח מקורות תעסוקה בעיר".

דוד ראובן, מנל האיגוד המקצועי וחבר מועצת העיר: "לאור הצלחת הכינוס היום נמשיך לקיימו גם  בשנה הבאה ונרחיב גם לענפים נוספים".

צביקה גולדשטיין, ראש אגף המזון בהתאחדות התעשיינים, אמר כי  "אני מייחל ליום בו בכל המרחבים בארץ יהיה שיתוף פעולה בין כל הגורמים כמו בראשל"צ".

אבי יחזקאל, יו"ר אגף ארגון ומרחבים בהסתדרות: "בכל פעם מחדש ההסתדרות במרחב ראשל"צ יוזמת פעולות שתענוג להשתתף בהן ברוח יו"ר ההסתדרות עופר עיני, לפעול יחד לקידום מעמד העובד ושגשוג המפעל.

ישראל איבצן, יו"ר אגודת הכורמים שאירח את הכנס, מנה את הבעיות בהן נתקלים הוא וחבריו התעשיינים המקשות על הניהול השוטף של עסקיהם. עם זאת, ציין את הדלת הפתוחה והאוזן הקשבת בלשכת ראש העירייה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה