שומרים על הסדר בעיר



פקחי החברה לביטחון שומרים על הסדר בעיר: נתפסו 3 משאיות ששפכו פסולת בניין בשטח פתוח וחשוד שעקר תמרורים.

שני מקרים של נטילת החוק לידיים נקטעו באיבם בשבוע שעבר בזכות הערנות והנחישות של פקחי החברה לביטחון וסדר ציבורי.

בשבוע שעבר (יום ג'), בסביבות השעה 7:30 נסע מפקח החברה לביטחון, כפיר אביטל, ברחוב הפרח במזרח העיר, כאשר ראה משאית עמוסה בפסולת של עודפי עפר ואבנים יוצאת מאתר בנייה.

המפקח עקב אחרי המשאית והזעיק צוות נוסף. המפקח והצוות הנוסף עקבו אחר המשאית עד לשטח פתוח ברחוב רבי עקיבא, שם גילו כי המשאית שאחריה עקבו ועוד שתי משאיות נוספות פורקות את הפסולת בשטח פתוח.

לנהגי המשאיות נרשמו דו"חות ופרטיהם הועברו למינהל מקרקעי ישראל להמשך טיפול.

יום למחרת (יום ד') בשעה  22:00, הודיע נציג שירות לתושב (שיל"ת) ברוך קלבו, למפקח האזורי של החברה לביטחון, מיכאל אקרלינג, שתמרור שהוצב ברחוב זלמן שניאור פינת צייטלין נגנב מהמקום.

המפקח ניגש למצלמה שהוצבה במקום ובדק את תוכנה.

לאחר צפייה בת 40 דקות בסרט המצלמה, הבחין באדם בעל מבנה גוף מלא שמסתובב ליד התמרור ולפתע ניגש ומתחיל לנער אותו. הבחור נצפה במצלמה שולף את התמרור מהמקום ומתחיל בהליכה לכיוון דרום כאשר התמרור בידיו.

מיכאל דיווח על הזיהוי לצוות ההתערבות, שבו פקח ושוטר, אשר יצאו למקום. צוות ההתערבות, בו היו הפקח רוסלן מקרוב והשוטרת אור לוי, קיבלו את תיאורו של החשוד, וכאשר הגיעו למקום זיהו אותו ועיכבו אותו.

החשוד, שככל הנראה הבין שצולם, הודה בגניבה של שני תמרורים, התמרור הנעדר ותמרור אחד לפני מספר ימים.

החשוד נימק זאת בכך שנתקל במחסור בחנייה בסמוך לביתו, ומכיוון שיש לו לפעמים סחורה יקרה במשאית והוא מפחד להשאיר אותה רחוק, החליט פשוט להסיר את התמרור האוסר על חנייה. 

החשוד נלקח לתחנה המשטרה להמשך טיפול. הפקחים מיכאל אקרלינג ושי חסין הצליחו לקבל מידע מהחשוד, שהסגיר את המיקום המדויק של התמרורים הגנובים.

חבר המועצה ומחזיק תיק הביטחון, סורין גנות: "פקחי החברה לביטחון מסיירים בעיר 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, ויש לזה תוצאות.

הערנות של הפקחים, ושל עובדי העירייה המסייעים להם בעבודתם, מביאים לכך שאותם אנשים שחושבים שאפשר לעבור על החוק באין מפריע, נתקלים בנוכחות הפקחים, בנחישות ובמקצועיות שלהם.

האירועים הללו ממחישים שלתושבי העיר יש על מי לסמוך". מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני: "לאחרונה, החברה החלה להפעיל מערכת ניידת של מצלמה סמויה על מנת לסייע באיתור עבירות ברחבי העיר. כך היה במקרה הזה שבו הפקחים הסתייעו במערכת הצילום שהביאה למעצר החשוד.

אין ספק כי פעילות הפקחים במקרה זה הייתה טובה, הן במהירות התגובה והן באופן הטיפול. העבירה אותה עבר החשוד, הינה עבירה חמורה, אני בהחלט מקווה שהדבר ימנע תופעות חוזרות ברחבי העיר".  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה