יש תמורה להשקעה בחינוך



הישג מצוין למערכת החינוך העירונית:עלייה של 5.2% באחוז הזכאים לבגרות בעיר בתיכונים העירוניים.

יש תמורה להשקעה העירונית בחינוך. תוצאות ציוני הבגרות לשנת הלימודים תש"ע מראים כי אחוז הזכאות לבגרות עלה ב-5.2 אחוז לעומת שנת תשס"ט.

בשנת הלימודים תשס"ט עמד אחוז הזכאות לבגרות ב-11 התיכונים בעיר על 71% ובשנת תש"ע עלה אחוז הזכאות לבגרות ל-76.2%.

במנהל החינוך אומרים כי מדובר בעלייה מרשימה וגאים מאוד על ההישג.

במהלך שלוש השנים האחרונות עלתה ההשקעה העירונית בחינוך ב-35 מיליון שקלים, וההשקעה העירונית בכל תלמיד כמעט הוכפלה, ועלתה מ-1,600 שקלים בשנת 2007 ל-3,075 שקלים בשנת 2011

בנוסף, נבנו מסגרות לחיזוק תלמידים מתקשים, בין השאר, הופעלה תכנית לימודים מיוחדת לתלמידים שנכשלו בעבר במבחני הבגרות וכן, ניתנו שעות תגבור מיוחדות לעניין. 

ראש העירייה, דב צור, אמר כי "המטרה שלנו היא להפוך את ראשון-לציון לעיר מובילה בישראל בתחום החינוך. במהלך השנתיים האחרונות הוספנו השקעה עירונית, שעות הוראה, אמצעים לימודיים, תמיכה לתלמידים, תשומת לב ניהולית בהיקף חסר תקדים והחלטנו על מעבר למבנה שש-שנתי.

בעיקר, החלטנו לא להתפשר על מקום טוב באמצע, לא לוותר על אף תלמיד ולא לוותר לעצמנו. ההישג הזה הוא לא רק מספרים, מדובר ב100-150 נערות ונערים שתהיה להם בגרות ותהיה להם כניסה אחרת לחיים, וזו התמצית של העיקר מבחינתנו".

צור הודה למנהל החינוך, למנהלים ולמורים ואמר כי "בעבודה משותפת, הוכחנו שאנו יכולים להצעיד את מערכת החינוך העירונית להישגים. כל הכבוד לכולם ויישר כוח".  
 
ראש מנהל חינוך,אריאלה ישראלי, אמרה כי "צוות מינהל החינוך ומנהלי בתי הספר ומשרד החינוך חברו יחדיו על מנת לקדם את ההישגים של תלמידי העיר. בעבודה ממוקדת ובמעקב צמוד אחרי כל תלמיד, הצלחנו לשפר את כמות התלמידים היוצאים לפרק החדש בחייהם עם תעודת בגרות, כך שהעולם הגדול יהיה פתוח בפניהם עם סיום השירות בצה"ל.

הצלחנו להוכיח שגם תלמידים שצברו פערים בשנות לימודיהם בבית הספר, הצליחו להדביק פערים אלה ולהגיע לתעודת בגרות מלאה ועל כך יישר כוח למנהלת האגף לחינוך על יסודי, למפקח בית הספר למנהלים ולמורים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה