שומרים על הסדר-גם בליל הסדר



בחברה לביטחון נערכים לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי בעיר בליל הסדר וגם במהלך חופשת הפסח.

במסגרת זו תפעיל החברה את תכנית "לילה שקט", למניעת מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש (וונדליזם), על ידי ביצוע סיורים, תצפיות  ופעילות מוגברת בימי החופש.

המבצע יחל ביום ה-10 באפריל ויסתיים עם תום החופשה ב-27 באפריל.

אגף סיור ושיטור בחברה לביטחון, בראשותו של אשר חן, ערך עבודת מטה בשיתוף נציגי שיל"ת, המוקד העירוני, ומשטרת ראשון לציון, למיפוי האתרים בעיר ה"מועדים לפורענות" על פי מאפיינים ורמת המטרד.

לאחר המיפוי, חולקה העיר לפי 26 תאי שטח נבחרים, כאשר בכל תא שטח יוצב פקח או מאבטח שימנע התגודדות ופעילות שיכולה לגרום למטרדי רעש ו-וונדליזם.שעות הפעילות של המפקחים והמאבטחים יהיו מהשעה 23:00 עד 03:30, ובמקרים חריגים תוארך הפעילות לפי הצורך.

במקביל לפעילות הפקחים למיגור מפגעי רעש וונדליזם, גיבשו בחברה לביטחון תוכנית יחד עם אגף הנוער בעירייה והחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, שתכליתה הסדרת מקומות בילוי אלטרנטיביים לבני הנוער וקיום פעילויות במרכזים הקהילתיים, כך שהשהייה בהם לא תפגע באיכות החיים של התושבים.

בד בבד, נערכו בחברה לביטחון לאירועים העירוניים שיתקיימו במהלך חול-המועד פסח, כגון פסטיבל הקולנוע בחוף הים, הפנינג איכות הסביבה "הכדור בידיים שלנו" שיתקיים בפארק נאות שקמה, ופעילויות בילוי נוספות הצפויות בעיר במהלך חול המועד פסח.

בחברה לביטחון נערכים גם לשעות בהן המוני בית ישראל יהיו מסובים לשולחן בערב החג. בחברה יפעלו למניעת פריצות לבתים ויקיימו סיורים בתדירות גבוהה בשיתוף פעולה עם המשטרה. בחברה מבקשים מהתושבים לשמור על ערנות ולהקפיד לנעול את הבתים.
 
מחזיק תיק הביטחון במועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות: "החברה לביטחון וסדר ציבורי פועלת בכל ימות השנה להבטיח את שגרת החיים בעיר ולהעניק לתושבים ביטחון ותחושת ביטחון. נערכנו כראוי במטרה לאפשר לכל תושבי העיר והבאים בשעריה לחגוג את חג הפסח כהלכתו, בשקט ובבטחה. אני מאחל לכולנו חג שמח, כשר ומהנה".
 
מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני: "אני מבקש מהציבור לגלות ערנות להימצאותם של חפצים חשודים ו-או אנשים חשודים, ולדווח למוקד העירוני או למשטרה על כל חשד. חג שמח בטוח ושקט לכולם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה