יום מעשים טובים בראשל"צ



יום מעשים טובים בראשון לציון:ריקוד "פלאשמוב" מדהים של 500 בני נוער בתחום החברתי ובתחום הקיימות בפני 1500 איש.

אירוע השיא היה ללא ספק ריקוד ה"פלאשמוב" של 500 בני נוער בכיכר העירייה, שעמד בסימן "נוער ראשון חוגג התנדבות".

האירוע התקיים במעמד שרי אריסון, יוזמת יום המעשים הטובים, מ"מ ראש העירייה, מוטי עג'מי, חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, דורון אוזן, חברת המועצה יפעת מאירוביץ, סמנכ"ל העירייה, חיה ברנפלד, וכן, יו"ר עמותת רוח טובה, רפי אלול, מנכ"ל העמותה קינן רבינו, ראש מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, רפי דהן, מנהלת אגף נוער וצעירים, דפנה שקורי ואנשי האגף.

הגב' שרי הריסון, יוזמת יום מעשים טובים, משתפת פעולה בריקוד ה"פלאשמוב".

הרעיון לריקוד נולד באגף הנוער והצעירים, והוחלט להקדיש את הריקוד להתנדבות ועשייה למען החברה וקריאה לציבור להצטרף למעגל ההתנדבות.

בני נוער החברים בגופי הנוער ותנועות הנוער בראשון לציון היו הרקדנים, ותנאי הקבלה היחיד להשתתפות בריקוד היה הצגת תכנית התנדבות שנתית, והוכחה כי הקבוצה אכן מקיימת פעילות התנדבותית כל ימות השנה.

על הכוריאוגרפיה היה אמון הכוריאוגרף שי מנשה. את הריקוד ניתן לראות באינטרנט ובאתר צעיראשון.

מ"מ ראש העירייה, מוטי עג'מי: "הפעילות הקהילתית אותה אנו מובילים בעיר ושיתוף הפעולה החשוב שאנו מקיימים עם ארגונים דוגמת 'רוח טובה', הם ביטוי לחשיבות הרבה שאנו רואים בערך ההתנדבות. ההתנדבות בקהילה היא מימוש הציונות של שנות האלפיים.

בחברה הישראלית ישנן מוטיבציה ואנרגיות עצומות של רבבות אנשים, בני כל הגילאים, המעוניינים להעניק מניסיונם וממרצם. תפקידנו כמדינה וכחברה הוא לעשות את המקסימום על מנת למצות את האנרגיות הללו, לאפשר את ההתנדבות לכל מי שרוצה בכך ולדאוג כי הנהנים מפירות ההתנדבות הזו הוא יהיו אלה שבאמת זקוקים לה".  
 
דורון אוזן מחזיק תיק נוער וצעירים שאמר בפנייה לכל המכובדים שהגיעו "נוער ראשון חוגג התנדבות" ולכל אחד מבני הנוער שנמצא כאן ראוי לומר תודה על השנה האחרונה ההתנדבות היא נתינה המלווה בהרבה שמחה.

אלפי בני נוער מתנדבים לאורך השנה במסגרות ותחומים שונים ופעילים במסגרות נוער חברתיות שונות במרכזי הנוער, בתנועות הנוער". כמו כן, הודה אוזן לראש העירייה על תמיכתו ומסר את ברכתו, לסמנכ"ל העירייה ולמנהלת האגף והצוות.

בנוסף, ביום המעשים הטובים התקיימו פעילויות התנדבות של מערכת החינוך העירונית, מערכת החינוך הבלתי פורמאלי והציבור הרחב.

תושבי העיר נקראו להביא לעמדות האיסוף בסמוך לבניין העירייה פסולת אלקטרונית – ציוד אלקטרוני שמיש/לא שמיש, פחיות שימורים ואריזות מתכת, שקיות ניילון וספרים ל"סיפור חוזר".

יפעת מאירוביץ- יפת, חברת מועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה: "אני מבקשת להודות לתושבי ראשון לציון ולעובדי מינהל איכות הסביבה על ההשתתפות והעשייה הסביבתית ביום המעשים הטובים ולאורך כל השנה, השנה בנוסף לפסולת אלקטרונית נאספו כמויות גדולות של בגדים, ספרים ושקיות ניילון, ונוכח ההיענות, בקרוב יוצבו עמדות ברחבי העיר לאיסוף קבוע של פריטים אלה".

בנוסף, בכיכר העירייה הוצבו עמדות של אד"י – תרומת איברים והאגודה למלחמה בסרטן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה