היתר לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה



וועדת הערר המחוזית דחתה ערר להיתר לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה (תמ"א 38) שאישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה

וועדת הערר המחוזית דחתה ערר להיתר לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה (תמ"א 38) שאישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה .לאחרונה דחתה הוועדה המחוזית של מחוז מרכז ערר שהוגש נגד החלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה למתן היתר לחיזוק מבנים במסגרת תמ"א 38.

מגיש הערר טען כי הבקשה פוגעת בשטח החנייה שלו, כמו כן, טען טענות שונות בנוגע להתקשרות עם היזמים. בא כוחה של העירייה בדיון, עו"ד מישאל שרעבי ממשרד אברהם בר עורכי דין, הציג את עמדת ראש העירייה, כי קיים אינטרס ציבורי מובהק בחיזוק מבנים, ואף ציין כי לא הייתה כל מניעה תכנונית לאשר הבקשה וכי חנייתו של מגיש הערר אינה מושפעת מתוספת החניות המתוכננות, כמו כן, ציין כי תחילה תוכנן חיזוק קיר בטון בשטח החנייה המדובר, אולם בעקבות התנגדותו תוקנה הבקשה כך שחנייתו נשארה כפי שהיא.
 
בהכרעתה קבעה וועדת הערר פה אחד כי יש לדחות את הערר ואף צוין כי ועדת הערר רואה חשיבות ראשונה במעלה בחיזוקם של מבנים מפני רעידות אדמה על פי תמ"א 38.
 
ראש העירייה, דב צור, בירך על ההחלטה ואמר כי העירייה מעודדת חיזוק מבנים ועושה ככל הניתן על מנת לאשר בקשות לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה. צור: "אני קורא לתושבים לא לחשוש מלגשת לפרויקט. מדובר בעניין בטיחותי חיוני והעירייה תעניק לכם את כל הליווי והכלים הנדרשים". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה