בקרוב: ייבנו יותר דירות 3 חדרים



עיריית ראשון לציון תחייב קבלנים לבנות דירות 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר ובמחירים נוחים.

מתוך 2,200 דירות חדשות המתוכננות – 550 דירות ייבנו כדירות בנות 3 חדרים.

מחיריהן טרם ידועים אך ניתן להעריך כי יהיה מדובר במחיר התחלתי של כ- 1.3 מיליון שקל

בשורות טובות לזוגות הצעירים מאזור המרכז: ועדת התכנון של עיריית ראשון לציון קבעה כי מעתה רבע מכל הדירות החדשות שייבנו בפרויקטים החדשים בראשון לציון יהיו דירות קטנות בנות 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר.

ההחלטה, שהתקבלה במליאת וועדת התכנון והבנייה המקומית, התקבלה לאור המצב העגום כאשר בשנים האחרונות נבנו בראשון לציון דירות 4 – 5 חדרים בלבד, הפונות בעיקר למשפרי הדיור ולא נמצאות בהישג ידם של הזוגות הצעירים.

כיוון שמחירי דירות 4-5 חדרים חדשות בעיר נעות היום סביב 2 מיליון שקל וזה לא המחיר בו יכולים לעמוד המשפחות הצעירות.

אומנם כאשר מלאי הדירות החדשות בעיר יכלול גם דירות 3 חדרים, רבים מתושבי מרכז הארץ הצעירים יוכלו סוף כל סוף לקנות לעצם דירה באזור איכותי ובמחיר הגיוני.

ההחלטה נוגעת לדירות שייבנו במסגרת התחדשות עירונית (פינוי-בינוי וגם תמ"א 38) בשכונה הקיימות, בשכונות החדשות ובפרויקטים שישווקו במסגרת מכרז של מינהל מקרקעי ישראל. מה גם, התוכנית תכלול שטחים שהתב"ע שלהם טרם אושרו בלבד.

והנה דוגמא: בפרויקט החדש שצפוי בקרוב לצאת לדרך וכיום נמצא על שולחנה של ועת התכנון, ב"משולש נים" ליד הרכבת בצומת גן הוורדים, מתוך 2,200 דירות חדשות המתוכננות – 550 דירות ייבנו כדירות בנות 3 חדרים. מחיריהן טרם ידועים אך ניתן להעריך כי יהיה מדובר במחיר התחלתי של כ- 1.3 מיליון שקל.

קרדיט:נדל"ן היום


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה