קשיש נחשד במעשה מגונה



איך קורה שבן 77, שניסה ככל הנראה לסדר את הפרוטזה שלו ביד, נעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה בפומבי?

איך קורה שבן 77, שניסה ככל הנראה לסדר את הפרוטזה שלו ביד, נעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה בפומבי? תשאלו פקחית בעיריית ראשון לציון. כתב האישום, בסופו של דבר, נמחק

האשמות תותבות: פקחית שהבחינה בקשיש בן 77 מבצע כביכול מעשה מגונה בפומבי הזעיקה את השוטרים ואלה מיהרו לכבול אותו באזיקים. הקשיש ניסה להסביר שמדובר בסך הכל בפרוטזה שיצאה ממקומה, ושהוא רק ניסה לסדר אותה, אבל לא הצליח לשכנע את השוטרים. רק לאחר שהוגש כתב האישום הצליח עורך דינו לחלץ את הקשיש מהתסבוכת המשפטית.

האירוע עצמו התרחש כאשר פקחית נמרצת מדי של עיריית ראשל"צ הבחינה בקשיש שישב על ספסל ציבורי והתעסק עם הפרוטזה בידו השמאלית.

"כל מה שהפקחית ראתה היה הלקוח שלי כשהוא דוחף את פרוטזת יד שמאל שלו בחזרה באמצעות ידו הימנית. בין הסיטואציה הזאת לביצוע מעשה מגונה בפומבי אין כל קשר וזיקה", טען עו"ד בר־משה.

אבל במשטרה לא התרשמו. לאחר חקירה קצרה של כמה דקות, בלי בירור על עברו הרפואי של הקשיש, שאיבד את ידו בתאונת עבודה, ובלי להתייחס לעובדה שאין לו עבר פלילי, הומלץ על הגשת כתב אישום. לשכת התביעות המחוזית אימצה את ההמלצה בחום.

רק לאחר שעו"ד בר־משה פנה ללשכת התביעות המשטרתית וסיפר כי מדובר בקשיש נורמטיבי, קיבוצניק לשעבר שחי חיים רגילים למדי ומעולם לא הסתבך עם החוק, הסכימה המשטרה לחזור בה מכתב האישום.

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, עירית וינברג־נוטוביץ, מחקה גם היא את כתב האישום מסדר היום.

קרדיט:ארצי חלפון  MYNET.CO.IL

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה