'סינמה סיטי' מראשל"צ לברצלונה



חברת ניאו לינאו סינמה תשיק מרכז בידור בברצלונה, אשר נבנה בקונספט של מתחמי G סינמה סיטי בראשון לציון,

אחרי גלילות וראשון לציון, חברת ניאו לינאו סינמה תשיק מרכז בידור ב"סנטה קולומה" בברצלונה, בהשקעה של כ-50 מיליון אירו. מרכז הבידור החדש, אשר נבנה בקונספט של מתחמי G סינמה סיטי בראשון לציון, ובגלילות, ישתרע על פני שטח של 18,000 מ"ר ויכלול 14 אולמות קולנוע, מתחם גדול של מסעדות ביניהם סניפים של המסעדות הישראליות מוזס, קיורטוש, הפאב האירי ולמון גראס, ומרפסת פתוחה בגודל של כ-2,000 מ"ר.

בנוסף הוקם מחוץ למתחם, פארק דינוזאורים המכיל דמויות של חיות פרה-היסטוריות בגודלן הטבעי, בדומה לפארק שהוקם ב-G סינמה סיטי ראשל"צ. הצפי לפעילות בשנה הראשונה הינו למכירת מיליון וחצי כרטיסים, כאשר סך המבקרים במתחם צפוי לעמוד על כ-4 מיליון.

חברת ניאו לינאו סינמה מוחזקת בבעלות משותפת על ידי האחים אדרי, איש העסקים יעקב כהן, חברת מטרופוליטן שבבעלות משפחת חדידה וזרוע ההשקעות של משפחת דיסני קרן שמרוק. עד לסוף שנת 2014 צפויה החברה לפתוח בספרד 9 קומפלקסים נוספים, 4 מותכם בברצלונה ו-5 במדריד בהיקף של בכ-250 מיליון אירו.

ליאון אדרי, מבעלי ניאו לינאו סינמה מסר: "לאחר שהקמנו כחמישה מתחמי בידור בפורטוגל בשנים 2007-2008, התחזקה אצלנו האמונה שהאירופאים צמאים לחוויה בידורית כוללת המשלבת בתוכה בידור ובילוי אולטימטיבי. החברה תמשיך להשקיע בהקמת מרכזי בידור נוספים בפורטוגל, בספרד ובמדינות נוספות באירופה".

 קרדיט: עדי דברת-מזריץ TheMarke

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה