תלונות רבות עקב אלמונים גונבים טלפונים חכמים מילדים בגינת "נעורים" בראשון לציון



סכנת גניבות בגינה הציבורית בשכונת "נעורים" בראשון לציון, לאחרונה התקבלו מספר דיווחים על מה שמצטייר כדפוס קבוע. בחודשים האחרונים אירעו מספר מקרים דומים ובכולם נראה דפוס דומה. אתמול (ראשון) נגנב מכשיר נוסף מתלמידת כיתה ב'

Pixabay

"הייתי בגינת המשחקים עם הילדים שלי וראיתי שלושה נערים עם כובע קפוצ'ון שמתקרבים לילדה קטנה ומבקשים ממנה שיחת טלפון כי הם נתקעו בלי מכשיר", מספרת אם ששהתה אתמול (ראשון) בגינה הציבורית בשכונה.

"הילדה בתמימות הביאה להם את הטלפון, ומייד כשזה קרה הם ברחו מהגינה. התקשרתי למוקד העירוני ואמרתי להם להגיע אבל הם אמרו שמי שצריך להתקשר להגיש תלונה זה ההורים של הילדה", מתארת עדת הראייה.

מתברר שאין מדובר במקרה יחיד. "הבן שלי בכיתה ה' סיפר לי שזה קרה גם לו", מספרת אליה, תושבת השכונה. "לטענתו הם היו חבורת ילדים מהכיתה, ואז הגיעו נערים גדולים יותר וניסו לקחת מהם פלאפונים אבל המזל שהם היו עירנים ונמלטו מהמקום עם הטלפון הנייד".

דלית דנקר, אם לילדה נוספת מספרת גם היא: "לפני כחודשיים הבת שלי הייתה בגינה והביעו נערים גדולים וביקשו ממנה להביא לה את הטלפון שלה כי הם רוצים לעשות שיחה אבל בגלל שאמרתי לה תמיד לא למסור את המכשיר לאנשים שהיא לא מכירה אז היא מיהרה ללכת משם".

מקסים בביצקי יו"ר החברה לביטחון מסר כי הוא לא מכיר בשלב זה את הפרטים והוא יפעל לבירור העניין.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה