תחונה על גננת מראשון לציון בטענה שסטרה וחנקה ילד בגן



במשטרה ישראל נבדקת תלונה שהוגשה כנגד גננת מחליפה שהועסקה באחד מגני הילדים בראשון לציון. "הוא סיפר שהיא לקחה אותו לפינה, שם סטרה לו והחזיקה את צווארו בכוח", טוענים הוריו. העירייה: רואים בחומרה מקרים מסוג זה. העובדת הושעתה עד לסיום הבירור המשטרתי

.

תלונה הוגשה במשטרה כנגד גננת מחליפה שהועסקה באחד מגני הילדים בראשון לציון. זאת לאחר שילד כבן חמש טען שהיא הפעילה נגדו אלימות.

לטענת ההורים, בעקבות וועדה מיוחדת שהתכנסה בעירייה הוחלט לפטר את הגננת לאלתר. "מאז האירוע הזה הילד שלי סובל מדאון רציני. חשוב לנו כעת לדאוג שאותה גננת לא תשוב לעבוד עם ילדים".

"זה התרחש בשבוע שעבר", טוען אביו של הילד בן החמש. "בשעה ארבע אשתי הגיעה לאסוף אותו ומצאה שהוא יושב בפינה. חברים שלו בגן מייד ניגשו וסיפרו לה שהגננת סטרה לו וחנקה אותו, דבר שהותיר את אשתי בהלם. בשלב זה הבן שלי הבחין בה ומיד רץ אליה בבכי. בדרך לבית הוא סיפר לה כל מה שקרה, על כך שהגננת דרשה ממנו לאסוף את המשחקים וכשהוא ענה לה תשובה שלא הייתה לרוחה היא לקחה אותו לפינה, שם סטרה לו והחזיקה את צווארו בכוח", הוא מספר בכאב.

"שיתפנו את ההורים שדיברו עם הילדים שלהם וקיבלו מהם תיאור דומה למה שהיה ידוע לנו. מייד עדכנו בזה את האחראים על הגנים בעירייה וכבר למחרת התכנסה וועדה מיוחדת לדון במקרה הזה. למחרת התקשרו אלינו ועדכנו אותנו שהוועדה התרשמה שהדברים אכן התרחשו ויצאו משם בתחושת בטן לא נעימה. בסופו של דבר, כך נאמר לנו, הוחלט לפטר אותה מעבודתה לאלתר".

לטענת האב, מאז אותה תקרית אלימה הבן שלו סובל ממצבי רוח, הוא בוכה בעיקר בלילה וסובל ממצמוצי עיניים לא רצוניים. "פנינו עם המקרה למשטרה וסיפרנו שם מה שקרה וכעת אנו ממתינים להתפתחויות".

במשטרה אישרו כי אכן הוגשה תלונה והנושא כעת נבדק על ידם.

מהעירייה נמסר: "העירייה רואה בחומרה מקרים מסוג זה. במקרה המדובר העובדת הושעתה מעבודתה עד לסיום הבירור המשטרתי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה