הילד תובע את הסינמה סיטי: אצבעותיו נכרתו במדרגות הנעות



ללאחר ש נפצע קשה כאשר אצבעותיו נלכדו במדרגות הנעות בסינמה סיטי , תובע הילד במיליון וחצי מיליון שקלים את מתחם הקולנוע.
סינמה סיטי: "טרם קיבלנו את כתב התביעה"

מדרגות נעות (צילום אילוסטרציה: גיל יוחנן)

לפני שלוש שנים יצאו זוג הורים ובנם בן החמש לבילוי משפחתי בסינמה סיטי בראשון לציון. למרבה הצער, בעת שירדו במדרגות הנעות, ידו נתפסה במרווח שבין המדרגות. כתוצאה מהתקרית נקטעו אצבעות ידיו של הילד ונזק נקבעו לו אחוזי נכות. כעת תובעים הוריו את הסינמה סיטי במיליון וחצי שקלים.

לטענת ההורים, הם  ביקשו לעלות את הקומה השנייה באמצעות המדרגות הנעות אולם לטענתם התברר להם כי הדרגנוע הימני שאמור לעלות, פועל בכיוון ההפוך. הילד מעד על המדרגות, כף ידו נתפסה במרווח שבין שתי מדרגות ואצבעותיו נקטעו. לדבריהם הילד נלקח באמבולנס אל בית חולים "שיבא" בתל השומר, שם אבחנו הרופאים כי שתי אצבעות ידו הימנית נקטעו. במהלך האשפוז בוצעו מספר ניסיונות לשחזור ותפירת האצבעות הקטועות, אך ללא הצלחה ורופא מומחה העריך את  נכותו של הילד ב-20% בגין קטיעת 2 האצבעות.

לטענת ההורים,  כי לא הייתה להם היכולת לדעת מה היו למעשה הנסיבות שגרמו למדרגות הנעות לפעול בכיוון ההפוך וכי המרווח בין המדרגות היה רחב יתר על המידה ובלתי תקני, ולכן נתפסה בו ידו הקטנה של בנם. לטענתם, הנתבעות לא הציבו שילוט המראה בבירור את כיוון נסיעת הדרגנועים, מה שהיה חיוני לאור העובדה שהן הפכו את כיוון הנסיעה.

כאמור, באמצעות עורכי הדין אריאל פרויליך וניסים פרחי הגישו ההורים והילד תביעה נגד הסינמה סיטי וגורמים נוספים תביעה על סך של מיליון וחצי שקלים

מהסינמה סיטי נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו את כתב התביעה לכשנקבל נלמד אותו ונגיב בערכאות המתאימות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה