שכונת יוקרה ללא מדרכות -מחדל ברחוב ניסים מלל בשכונת נחלת יהודה החדשה בראשון לציון



כבר מספר שנים שדיירי רחוב ניסים מלל מתלוננים על הליקויים ברחוב. מדרכות אספלט שהתפרקו, עמודי חשמל מעץ על בסיס בטון. למרות ההבטחות של העיריה לטיפול בליקויים, הרחוב כולו נותר כשטח עבודה של אבנים וחול, מה שפוגע באיכות חיי הדיירים

מספר שנים סובלים תושבי רחוב ניסים מלל משיפוצים המתבצעים ברחוב, הרחוב אשר קיים כבר עשר שנים, אילץ לא פעם את הדיירים לפנות ולהתלונן  מול גורמי העיריה. הטענה  שאין מדרכה בצידי הדרך המובילה לבניינים שבו הם מתגוררים.

בחלק שבין הרחובות מיכאל סיטרמן ליוסף בן עובדיה לקויים רבים, במשך כל השנים הרחוב נראה כמו רחוב של אתר עבודות, עם מדרכות אספלט שבחלקן התפרקו, עמודי חשמל מעץ עם בסיסי בטון, כאילו הזמן עצר מלכת  מאז שבנו בו את הבתים ולא המשיכו לפתח אותו.

התושבים מספרים "הדרך היחידה שלנו להגיע לבית היא ללכת על הכביש, בשולים הצרים שלו. כדי ללכת ולחזור מבית הספר הילדים אמורים ללכת על הכביש בחלקים מסוימים ונראה שלאף אחד אין בעיה עם זה".

שכונת נחלת יהודה

"אנחנו ושאר הדיירים ברחוב מזה מספר שנים פונים לעירייה שוב ושוב, מגיעים למפגשים עם ראש העיר בשכונה, וקיבלנו אין ספור הבטחות שהעירייה תכנס לעבודות ברחוב על מנת להשוות את המראה שלו והתשתיות כפי שהם קיימים בשאר השכונה."

שכונת יוקרה ללא מדרכות

שכונת נחלת יהודה, הינה שכונה בין היוקרתיות בראשל"צ,כששיווקו אותה הסלוגן היה "נחלת יהודה ראשון לציון: בתי קרקע ורמת חיים אחרת מכל מה שהכרתם" .

עוד נאמר בשיווק השכונה "שכונת נחלת יהודה מתאימה בעיקר למשפחות מבוססות שרוצות לשפר דיור למקום שירגיש כמו במושב או בכפר אך לשהות בעיר"...

תושבי השכונה משלמים ארנונה מעל 3000 ₪ בחודשיים. וחיים בתנאים לקויים, מאז הקמת השכונה הרחובות נותרו ללא מדרכות.

שכונת נחל יהודה

לפני כשנה פנו תושבי השכונה לראש העיר ובפגישה הובטח שהנושא יטופל, סגן מהנדס העיר אמר כי הם עובדים על התוכניות וישתפו בכך את הדיירים, אך להפתעתם, לפני כשבועיים בבוקר בהיר הגיעו העובדים עם כלי העבודה, והתחילו לשבור ולפרק את המדרכות, כשדרשו התושבים לראות את תכנית העבודה, גילו שיש כוונה לצמצם את שטח המדרכות ולעשות חניות שאינן תואמות למראה ואופי השכונה ובאופן שיפגע בדיירי הרחוב.

 שכונת נחלת יהודה

בפניה של אחד הדיירים לסגן מהנדס העירייה כבר באותו היום, התברר כי התוכניות כלל אינן תואמות את מה שאושר על ידו וכאמור לא נעשה שום תיאום והעבודות נעצרו במקום.

מאז ועד היום מזה, הרחוב נותר במצב גרוע משהיה טרם העבודות, ללא מדרכה כלל, נותר רק שטח עבודה, אבנים חול ואדמה, שיהפכו גם לבוץ עם בוא הגשמים.

תושב השכונה סיפר "עד לרגע זה לא פנו אלינו מהעירייה ולא חזרו אלינו באשר לתכנית המשך העבודות. הילדים שלנו כאמור מדי יום נאלצים ללכת במדרכה שהיא שטח עבודות".

 מערכת ראשון נט -למרות פנייתנו מספר פעמים לעיריית ראשון טרם נמסר תגובה עד פרסום הכתבה .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה