שבעה נרצחים בסופ"ש של טרור בירושלים - המשטרה מעלה כוננות בכל רחבי הארץ



שבת רצחנית בישראל - 7 נרצחו בפיגוע טרור בירושלים. מחבל שהגיע חמוש באקדח פתח בירי לכל עבר, רצח שבעה בני אדם ופצע עוד 5. בפיגוע ירי נוסף בבוקר שבת, מחבל בן 13 פתח בירי לעבר מספר אנשים, פצע אב ובנו באורח קשה. הבן, חייל בחופשה מחטיבת הצנחנים, למרות הפציעה הקשה, הצליח לנטרל את המחבל. בעקבות הפיגועים, מפכ"ל המשטרה הורה על העלאת רמת הכוננות בכל רחבי הארץ לרמה הגבוה ביותר.

נר נשמה - ארכיון אשדוד נט

יום שישי בסביבות השעה 19:45 מחבל חמוש באקדח הגיע ברכבו לשדרות נווה יעקב בירושלים ורצח אישה כבת 60, רוכב אופנוע שהבחין בפיגוע נחלץ לעזרתה של האישה ונרצח גם הוא על ידי המחבל. לאחר הרצח המשיך המחבל לבית כנסת סמוך בשכונת נווה יעקב בירושלים. המחבל נכנס לבית הכנסת ושם הוא ביצע טבח אכזרי כשהוא יורה למוות בעוד חמישה אנשים ופצע קשה שלושה נוספים. מתנדב במשטרה ושוטר מתחנת ירושלים שהגיעו ראשונים לזירה ירו והרגו את המחבל.

יום שבת בשעה 10:40 מחבל בן 13 בלבד הסתרר מאחורי רכב במעלות עיר דוד כשהוא חמוש באקדח. כאשר המחבל הבחין במספר אנשים הוא ירה לעברם מספר כדורים ופצע אב ובנו, באורח קשה. הבן שנפגע, קצין צה"ל שהיה בחופשה חתר למגע כשהוא פצוע קשה ונטרל את המחבל בירי.

בעקבות הפיגועים, הנחה מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, על העלאת רמת הכוננות בכל הארץ לרמה הגבוהה ביותר. "משטרת ישראל מבקשת מהציבור לדווח למוקד 100 על כל אדם או חפץ חשוד", נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה