רשת גולף נפרדת מקניון הזהב בראשון לציון בגללה עלויות הגבוהות מי יחליף אותה?



בקבוצת גולף התרעמו על העלאת מחירי השכירות ומחפשים מקום חלופי בראשון לציון, ככל הנראה בסינמה סיטי.
במקום גולף חתם הקניון עם רשת הקמעונאות היפנית מיניסו

גולף בראשל"צ

חנות גולף שהייתה בין הדיירים הראשונים של הקניון, תעזוב את המתחם לאחר שסירבה לשלם את שכר הדירה הגבוה שדרשו ממנה. יש לציין שבנוסף לחנות של גולף מפעילה הקבוצה שתי חנויות נוספות בקניון - פולגת וחנות של רשת עדיקה.

בגולף התקוממו על דמי השכירות הגבוהים שדרשו בקניון הזהב עבור החנות שגודלה כ-200 מ"ר. עד היום שילמה החברה שכר דירה של כ-280 שקל למ"ר עם תוספת דמי ניהול של כ-95 שקל למ"ר, אך לקראת חידוש החוזה בקניון הזהב דרשו להעלות את המחיר.
בגולף היו מוכנים להתפשר גם על שכר דירה של כ-300 שקל למ"ר, אולם בקניון דרשו סכום גבוה משמעותית.

במקום גולף חתם הקניון עם רשת הקמעונאות היפנית מיניסו שתשלם שכר דירה של כ -400-450 שקל למ"ר. יחד עם דמי הניהול יעמוד הסכום הכולל על כ-500-550 שקל למ"ר (לעומת הסכום הכולל ששילמה גולף - 375 שקל למ"ר).

מהקניון נמסר כי הם נמצאים עם  גולף, במשא-ומתן לגבי שטח חלופי שבו דמי השכירות נמוכים יותר. אולם נודע כי  ברשת האופנה מחפשים חנויות חלופיות בעיר ראשון לציון, כשבין היתר נבחנת אפשרות להיכנס למתחם סינמה סיטי.

הרשת היפנית

הרשת היפנית מתמחה בפריטי סטוק מעוצבים במחירים זולים יחסית. מנכ"לית החברה, עינת פורטוגלי, הצהירה בזמנו  כי הם עובדים על רווחיות נמוכה. והאסטרטגיה העולמית של הרשת היא להיות בקניונים המובילים בערים הגדולות. ברשת מקווים שלמרות העלות הגבוהה של השכירות, מסת התנועה במקום תעשה את שלה והם יוכלו לעמוד בתנאים אלו.

מיניסו החלה לפעול בישראל ב-2018 ופתחה כבר 7 חנויות בקניונים שנחשבים לחזקים, ביניהם עזריאלי תל אביב, עזריאלי מלחה ירושלים, עופר ברחובות, עיר ימים בנתניה וביג קריות. עד סוף 2019 אמורה הרשת להגיע לפריסה רחבה של כ-18 חנויות.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה