רצח יזם הנדל״ן בראשל״צ - החשוד במעשה נעצר כשהסתתר באשדוד. גיסו נעצר עימו



המשטרה הצליחה במסגרת חקירה מואצת, לעצור את החשוד ברצח יזם הנדל"ן,שנורה למוות אתמול בראשל״צ, לאחר שאתרה את החשוד באשדוד

אקדח - ארכיון המשטרה

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו אתמול בשעות הבוקר בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר חשד לירי כלפי תושב העיר בשנות השישים לחייו, ככה"נ על רקע סכסוך עסקי, כאשר מותו נקבע בביה"ח.

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון, ציין בהערכת המצב מיוחדת שקיים סמוך לאירוע ,כי מדובר בפשע חמור שייחקר בעדיפות עליונה ובהתאם הטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב השפלה.

בתוך כך, חוקרי היחידה בסיוע שוטרי ראשל״צ ביצעו פעולות חקירה מתקדמות ועצרו כעת באשדוד את החשוד במעורבות ברצח - תושב העיר בשנות החמישים לחייו שהינו קרוב משפחתו של הקורבן.

בכוונת המשטרה להביא מחר את החשוד לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ, בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.
דוברות המשטרה (מרכז):

*ניתן לפרסם: חוקרי היחידה המשטרתית המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שפלה במחוז מרכז, עצרו שלושה חשודים במעורבות בתיק הרצח של יזם הנדל"ן בראשל"צ. הערב תבקש המשטרה בבימ"ש את הארכת מעצרם*.

חוקרי יל"פ שפלה בשת"פ שוטרי תחנת ראשל"צ, מנהלים החל מבוקר חמישי (5.5.23) חקירה מואצת של רצח יזם הנדל"ן בראשל"צ, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, אשר הנחה בהערכת מצב מיוחדת שקיים סמוך לאירוע, להפעיל את כלל האמצעים והיחידות הרלוונטיות, על מנת להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין עם כלל המעורבים בתיק.

בתוך כך, חוקרי היחידה המיוחדת, בסיוע מערכי משטרה נוספים ואמצעים טכנולגים מתקדמים, הצליחו ביום שישי לחשוף בשעות אחה"צ את מקום המצאו של החשוד באשדוד ועצרו אותו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה נכלא.

לצד מעצרו של החשוד ברצח, עצרה המשטרה 2 חשודים נוספים - תושבת ראשל"צ ותושב אשדוד בחשד לסיוע לחשוד אחר מעשה.

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בכוונת חוקרי היל"פ להביא את שלושת החשודים הערב לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ, בבקשה להאריך את מעצרם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה