רון כהן תושב ראשון לציון, התחקירן הוותיק הלך לעולמו, בגיל 47 בלבד



רון כהן תושב ראשןון לציון ותחקירן כלבוטק, ו"מלך המצלמה הנסתרת" הלך לעולמו אחרי התמודדות עם מחלת הסרטן, והוא בן 47 בלבד

רון כהן ז"ל

במסגרת עבודתו כהן חשף באומץ עשרות נוכלים ושערוריות שפגעו באלפי ישראלים, ולא היסס להתעסק בנושאים מורכבים הקשורים לתאונות עבודה, מחלקת יולדות בבתי החולים, תעשיית הקוסמטיקה, אתרי היכרויות ועוד.

כהן עבד לצד רפי גינת, ועם ירידת התכנית מהאוויר, שיתף פעולה עם מגוון ערוצים ותכניות תחקירים, ועבד עם גיא לרר, אדוה דדון וחיים אתגר. עבודתו העיתונאית זכתה להערכה רבה בעולם התקשורת, ותחקיריו הביאו צדק והצלה של ממש לרבים.

ליאת אבידן ספדה לו "בן דודה יקר שלי רון כמה נשבר לי הלב שהלכת היום לעולמך. בחור שתמיד חייך זוכרת כל ילדותי את החיוך היפה שלך, מצליח ומוערך בעולם הטלוויזיה ״ התחקירן הכי טוב של כלבוטק״… כך אמר רפי גינת עלייך תצפו פה ותבינו עד כמה מוערך היה , המחלה הנוראית הכניעה אותך לצערנו תנוח על משכבך בשלום"

גיא לרר, שעבד לצידו, ספד לו: "רון כהן היה לוחם עיתונות אמיתי. מאנשי התקשורת שהכי סיכנו את עצמם והקריבו למען המטרה – מול נוכלים, עבריינים ואנשי שררה. עם נסתרות, במרדפי אופנועים. אבל בצניעות. רק מאחורי המצלמה. בלי טיפת כבוד ואגו. הלוואי והוא עצמו היה מכיר בחשיבותו. נפש טהורה ואהובה. כל כך עצוב על לכתו בטרם עת".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה