ראשון לציון - שכונה בלי חנייה אבל עם המון דוחות לדירים - עתה הם יוצאים למחאה



תושבי שכונת אברמוביץ נמאס מהדוחות שהם מקבלים מעיריית ראשון לציון בלילה,  הם מלינים שכשהם קמים בבוקר לדוח חדש  בסכום של 250 שקל שגורם להם למפחי נפש.

שכונת אברמוביץ

דירי שכונת אברמוביץ בראשון לציון החליטו לצאת במחאה על מצוקת החנייה כשבנתיים הפגישה שנקבעה להם עם ראש העיר, נקבעה להם ל... עוד חודשיים.

הבחירות לעירייה עברו וייתכן שעימם עברו גם ההבטחות שניתנו לתושבים כי נושא החניה בשכונה יטופל –  הבטיחו שיוציאו את אדניות הנוי בצמתים המרכזים בשכונה ויהפכו אותם לחניה מסודרת, והבטיחו שיבטלו את הסימון אדום-לבן במקומות שאין בהם סכנת חיים...אז הבטיחו...

עדין אין פתרון חנייה ומי שחושש מדוח, אמור להחנות הרחק מביתו באמצע הלילה ומשם להתחיל לצעוד.... יש שטוענים שהם מחפשים חנייה בערב במרחק סביר מביתם במשך כ 40 דקות... למה זה אמור להיות כך, שואלים תושבים – לא מגיע לדייר חנייה ליד ביתו?

לטענת תושבי השכונה הפקחים עוברים בלילות, בשעות 22:00 ו-23:00, ומחלקים דוחות על מכוניות שמחנות באדום-לבן. זה לא שחוטפי הקנסות סיכנו עוברי אורח , חסמו או יצרו מפגע, פשוט אין לבם אפשרות אחרת. וחוסר הברירה הזה מנוצל כדי להעשיר את קופת העירייה באמצעות פקחים שיוצאים בלילה למצוא שלל.

איזה מן איכות חיים זו בלי חנייה הם שואלים? בלתי אפשרי להוציא  חצי משכורת על דוחות.

התושבים החתימו את הדיירים על עצומה וימתינו בסבלנות שראש העיר יתפנה לשמוע אותם.

מקסים בביצקי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, מגיב:
"כל הדוחות הם בגלל קריאה של תושבים. אם מתקשרים למוקד ומדווחים על רכב שמפריע, אנחנו מחויבים להגיע ולקנוס אותו".

מעיריית ראשון לציון נמסר:
"בימים אלו ראש העירייה בוחן פתרונות למצוקת החניה בשכונה. יחד עם זאת, חניות המסכנות חיים, כמו חניות על מעברי חציה או ברציף תחבורה ציבורית, הן אסורות ואנו מבקשים מתושבי השכונה לנהוג בזהירות ועל פי החוק".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה