צה"ל השלים את היערכותו לקליטת החטופים השבים ארצה משטח רצועת עזה (תמונות)



צה"ל השלים ביממה החולפת את היערכותו לקליטת החטופים השבים ארצה משטח רצועת עזה. צה"ל בשיתוף משרדי הממשלה וארגוני הביטחון, גיבשו הליך לקליטה מהירה של השבים, תוך מתן ליווי נדרש

צילום: דובר צה״ל במסגרת ההיערכות, צה"ל הקים והכשיר נקודות קליטה ראשוניות, בהן תסופק מעטפת רפואית באם תדרש וליווי. לאחר מכן, השבים ימשיכו לבתי החולים שם יפגשו עם משפחותיהם.

דובר צה"ל מבקש מהציבור לגלות סבלנות ורגישות ולכבד את פרטיות השבים ומשפחותיהם. יש להיצמד להודעות ועדכונים של גורמים רשמיים בלבד ולהימנע מהפצת מידע לא מאומת.

כלל השבים יקבלו אוזניות רעש מיוחדות אשר נקנו במיוחד עבורם ומתאימות גם לילדים על מנת לרכך את חווית הטיסה ולספק להם בטחון ושקט.

צילום: דובר צה"ל

על כל מסוק יעלה צוות רפואי של יחידה 669 אשר יכלול, מפקד, שלושה לוחמים ושני רופאים מטפלים. בנוסף יחד עם השבים יעלו נציגים מאגף כוח אדם, שילוו אותם במהלך התהליך.

צוות המסוקים אשר ייקח את השבים, תודרך לבצע את משימתו באדיבות, צניעות, סבלנות ובגובה העיניים. להציג את עצמם בשם, בפנים גלויות ובחיוך, לשמור על קשר עין ועל מרחק על מנת לאפשר למטפלים ולמלווים לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

מדובר בארבעה מסוקים, שלושה יסעורים וינשוף.

צילום: דובר צה"ל

צילום: דובר צה"ל

צילום: דובר צה"ל

צילום: דובר צה"ל

צילום: דובר צה"ל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה