פעילות כנגד רעש בלילות בקיץ



במסגרתצ תוכנית "לילה שקט" יקיימו החברה לביטחון וסדר ציבורי ומשטרת ראשון לציון סיורים, תצפיות ופעילות מוגברת בגינות הציבוריות ובמוסדות ציבור. רוצים להצטרף לסיורים?

גם השנה תופעל תוכנית "לילה שקט" של אגף הסיור בחברה לבטחון ויחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והחברה לבטחון שמטרתה לשמור על הביטחון והסדר הציבורי בעיר במהלך חופשת הקיץ.

התוכנית מאפשרת תגובה מהירה ויעילה בטיפול מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש (ונדליזם), וזאת על ידי ביצוע סיורים, תצפיות  ופעילות מוגברת בימי החופש. התוכנית תחל עם יציאת התלמידים לחופשת הקיץ ב-20.6 ותסתיים עם תום החופשה ב-31.8.

אגב, יש לציין כי החברה לבטחון מגייסת לתוכנית עובדים/סטודנטים עם רכב/קטנוע צמוד לעבודה בלילה, בין השעות 22:00 ועד 03:00 לפנות בוקר.העבודה היא סיור בתא שטח שבו יש גנים ציבוריים ומוסדות חינוך וציבור. השכר הוא עד 50 שקל לשעה.

מסיירים בשטח. צילום באדיבות עיריית ראשל"צ

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר כי "התוכנית הוכיחה את עצמה ותרמה רבות לשמירה על איכות חייהם של התושבים במהלך החופשות ובנוסף, מנעה גילויי אלימות רבים בקרב בני הנוער בגינות הציבוריות. מה שנותר הוא לאחל לבני הנוער חופשה נעימה ובטוחה".

כפי שהיה בשנים קודמות, משטרת ראשון לציון תיקח חלק פעיל במניעת עבירות הפוגעות באיכות חייהם של התושבים ותהיה מעורבת יותר בקהילה. אגף סיור בחברה לביטחון ערך עבודת מטה בשיתוף נציגי שיל"ת, המוקד העירוני, ומשטרת ראשון לציון, למיפוי האתרים בעיר ה"מועדים לפורענות" על פי מאפיינים ורמת המטרד.

לאחר המיפוי, חולקה העיר לפי 26 תאי שטח נבחרים, כאשר בכל תא שטח יוצב מאבטח/ת כשהוא מצויד באפוד זוהר על מנת שיוכלו לזהותו בקלות  ובמכשיר קשר. המאבטחים יסיירו בתאי השטח מדי ערב  מהשעה 22:30 ועד השעה  3:00 לפנות בוקר ותפקידם להבטיח את השקט בגנים הציבוריים.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לבטחון, מקסים בביצקי, אמר: "אנו מבינים שבני הנוער רוצים ליהנות מחופשת הקיץ אבל זה לא צריך לבוא על חשבון מנוחת תושבי העיר. ישר כוח לפקחי החברה לבטחון שעושים ויעשו לילות כימים כדי שהקיץ יהיה שקט ובטוח".

במקביל לתוכנית לילה שקט, תמשיך גם השנה היוזמה של החברה לביטחון בשיתוף פרלמנט הנוער במסגרתה הוקצו 42 אתרים המרוחקים מבנייני מגורים בהם יוכלו הצעירים לשהות עד השעות המאוחרות. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה