עשרות אלפי שקלים לצעיר שנפל בפארק ראשון לציון במהלך ריצה



ריצת ערב של צעיר תושב ראשון לציון (בשנות העשרים לחייו) בפארק בעיר, הסתיימה בפציעה. במהלך ריצתו, הוא נתקל לפתע בקטע דרך משובש, איבד את שיווי משקלו, נפל על ידו השמאלית ונפצע. עו"ד ליטל ביבר חייקין, הגישה בשמו של הצעיר תביעה נגד עיריית ראשון לציון, שבה נטען, כי התאונה היא תוצאה ישירה של רשלנות העירייה.

ראשון לציון depositphotos
לאחר התאונה נבדק הצעיר במוקד לרפואה דחופה, שם נמצא כי הוא סובל, בין היתר, מחבלה במרפק. עקב חשד לשבר, הופנה הצעיר לבית החולים אסף הרופא (מרכז בריאות 'שמיר'), שם אובחן שבר במרפק. 

הצעיר נשלח לשורה של בדיקות וטיפולים, זרועו הושמה בגבס, והוא שוחרר לביתו עם המלצות למנוחה, נטילת משככי כאבים, יד מורמת במתלה, וכן מעקב וביקורת אצל אורתופד.

לדברי עו"ד ביבר חייקין, לאחר התאונה היה התובע במעקב רפואי רצוף, ביצע בדיקות וטיפולי פיזיותרפיה, ואולם הוסיף לסבול ממגבלות תנועה בזרוע ומכאבים רצופים, המצריכים שימוש במשככי כאבים. 


לדברי עו"ד ביבר חייקין, קטע הדרך שבו אירעה התאונה רווי מפגעי בטיחות חמורים, לרבות שקעים, שברים ובליטות. לדבריה, עיריית ראשון לציון התרשלה, בין היתר בכך, שלא מנעה את המפגע, לא דאגה להזהיר את באי הפארק מהימצאותו של המפגע, לא הציבה שלטי אזהרה בסמוך לו ולא דאגה לתחזוקה ראויה של שטח הפארק. 

עיריית ראשון לציון טענה כי מדובר באירוע במהלך ריצה כחלק מאירוע ספורט ומסיכונים הכרוכים בכך וכי ממילא לא ניתן לצפות מכל שטח בעיר שיהיה סטרילי לחלוטין ממפגעים. כמו כן נטען, כי למרות פגיעתו של הצעיר, לא נותרה לו נכות צמיתה. 

לאחר הגשת התביעה, הצליחו הצדדים להגיע להסכם פשרה לפיו קיבל הצעיר פיצוי של עשרות אלפי שקלים עקב פגיעתו בתאונה והסכם פשרה זה קיבל תוקף של פסק דין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה