עמיתינו אשדוד נט הגישו תלונה במשטרה על איומים; ואיך זה קשור לדיווחם על ניסיון השתלטות על העירייה?



עמיתינו מ"אשדוד נט" נמצאים תחת התקפה זדונית שלא בוחלת באמצעים בכדי להשתיקם. כנראה בשל תחקיר שפירסמו בנושא הבחירות לרשות המקומית. הם התלוננו במשטרה ונקווה שזו תעשה את המוטל עליה. על הפרשה המסעירה את אשדוד, קיראו ציטוט מלא מכתבתם בנושא

התלונה במשטרה

(מתוך האתר "אשדוד נט" )

למי יש אינטרס להשקיע הון עתק בהתקפה פרועה על אשדוד נט, כולל מתקפה טכנולוגית וניסיון להפוך את האתר כספאם, לפגוע באמינותו ולאיים אישית על בעליו, אייל בן שמחון, כי יפגעו בו בקרוב? מדוע הוחלט להגיש תלונה במשטרה? מה מלחיץ אותם בחשיפה של אשדוד נט שהם מבקשים להשתיק אותו ולפגוע בכל דרך באמינותו? כיצד השתקת האתר אשדוד נט תסייע לאותם הגורמים להשתלט על העיר אשדוד ונכסיה?

לאחר רצף של איומים על אתר אשדוד נט ובעליו אייל בן שמחון באופן אישי, ולאחר שלאחרונה שלח גוף אנונימי עם מספר טלפון מהודו  אלפים רבים של אסמסים עם לינק של אשדוד נט לישראלים רבים מרחבי הארץ כדי שאלו יתייגו את אשדוד נט כספאם ו/או שיגישו נגד אשדוד נט עשרות תביעות ויותר במסגרת חוק הספאם, לאחר שנשלחו איומים קשים נגד אייל בן שמחון המו"ל והעורך הראשי של האתר כולל שכירת אנשים שבאמצעות סרטונים ישלחו איומיים ממשיים, כדי שיחדול לבקר אותם,

לאחר שהם מפעילים מידי יום וכל היום להקת מקורבים בפייסבוק שכל עיסוקם הוא לתקוף את אשדוד נט בכל רגע נתון, להפיץ שקרים מכוערים שבינם לבין המציאות אין דבר וחצי דבר וכל זאת כדי לקעקע את האמינות של האתר,

בהמשך לאיומים שהם לא יחדלו עד שישתיקו אותנו, צוות אשדוד נט החליט שזהו הרגע שצריך להעביר את הנושא לטיפול משטרתי בדרגות הגבוהות - על ניסיון לפגוע באתר תקשורת בישראל - בחשד שהמתקפה נועדה למנוע ביקורת וחשיפה של אשדוד נט בנושאים הקשורים לניסיון השתלטות על העיר אשדוד ונכסיה הרבים.

אשדוד נט נמצא בימים האחרונים תחת מתקפה פרועה חסרת רסן כי ככל הנראה הוא המחסום האחרון שעומד בין אות הגורמים שידועים, לבין הצלחתה שח המזימה שלהם.

אשדוד נט תחת התקפה, כי לא הצליחו לקנות את בעליו בהון עתק שהוצע לו כדי להשתיק את הביקורת.

מאות אלפי שקלים שיגיעו מהר מאוד למיליוני שקלים, מושקעים בימים אלו למנוע מכם הקוראים לשמוע את מה שמתחולל מתחת לפני השטח ומעל לפני השטח בעיר שלנו.

החשד שלנו הוא שהניסיון הערב להפוך את האתר כספאם במסגרת מתקפה מתוחכמת, הוא באותה המסגרת של המתקפה הכוללת על אשדוד נט מצד גורמים המעוניינים להשתלט על העיר אשדוד ומשאביה, אך אתר אשדוד נט מבקש למנוע זאת באמצעות חשיפת הגורמים, תוכניותיהם ומעלליהם.

התכתבות מיני רבות עם מתלוננים

צוות אשדוד נט לא יירתע מלבצע את שליחותו העיתונאית. אשדוד נט פעיל בעיר אשדוד כ15 שנה וידוע כאתר המקומי המצליח ביותר במדינת ישראל עם כ50 אלף כניסות ביום לאתר (1.5 מיליון כניסות בחודש). נמשיך לשרת אתכם נאמנה 24/7 וללא מורא.
הפגיעה הכלכלית, האיומים הרבים, שכירת אנשי מקצוע כנגדנו, רק מגבירים את הרצון שלנו וההבנה שלנו עד כמה זה חשוב לפעול מול אותם הגרמים.

דוגמת לתלונה בעקבות משלוחי ההודעות

צוות אשדוד נט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה