צה״ל חילץ את גופותיהם של החטופים עדן זכריה ז״ל תושב ראשון לציון ורס״ב זיו דדו ז״ל




גופתיהם של החטופים עדן זכריה ז״ל ורס״ב זיו דדו ז״ל חולצו על ידי כוח צה״ל בפעילות של לוחמים מיחידה 504 באגף המודיעין וחטיבה 551 משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל.

יהי זכרם ברוך

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו היום (ג׳), נציגי צה״ל ומשטרה למשפחותיהם של עדן זכריה ז״ל ורס״ב זיו דדו ז״ל, שנחטפו ביום שבת ה-7.10.23 ע״י ארגון הטרור חמאס, על כך שגופותיהם חולצו והוחזרו לשטח מדינת ישראל.

עדן (27) ז״ל נחטפה מהמסיבה ברעים, עדן  תושבת ראשון לציון הייתה מלאת שמחת חיים ואהבה לבלות במסיבות. נסעה למסיבה ברעים עם בן זוגה, אופק קמחי (23) אשר נרצח במסיבה. בזמן הירי דיברה עם אביה בטלפון וסיפרה על המצב ובנוסף ידוע שהיא נחטפה כאשר היא פגועה בפלג גופה העליון.

לעדן שני כלבי ציד אליהם הייתה מחוברת מאוד וגידלה אותם בהרבה אהבה, היא הספיקה לבקש מאביה שיישמור עליהם וידאג להם. עדן תכננה להתחיל ללמוד שיווק דיגיטלי. היום המשפחה עודכנה כי נרצחה בשבי לאחר שנחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס מהמסיבה ברעים, ביום שבת השחורה ה-7 באוקטובר. יהי זכרה ברוך.

זיו דדו (36) ז״ל תושב רחובות  נחטף ונפל בעת שירותו כמנהל עבודה לוגיסטי בגדוד 51 שבחטיבת גולני ועד היום הוכר כחלל חטוף בידי ארגון טרור.

 זיו בן 36 בהירצחו, היה נשוי לסתיו ואבא למיה, בת 5 חודשים. זיו אהב לעזור לכולם ובמיוחד לאוכלוסיות מוחלשות. במסגרת שירותו הצבאי, קיבל תעודות הצטיינות, היה אהוב על פקודיו ומפקדיו. בתפקידו כאחראי לוגיסטיקה בגולני הוא עזר לכל החיילים שתחתיו, קידם אנשים, סייע והתנדב תמיד לעזור.

הייתה לו אהבה לכלי רכב, לבישול, ובמיוחד ללהכין בשרים על האש. בשבת השחורה זיו היה בדרך לכיסופים והקשר איתו אבד כאשר היה באזור מפלסים. רכבו אותר בסמוך לאנדרטת חץ שחור. בני משפחתו עודכנו כי נרצח בשבת השחורה. יהי זכרו ברוך.

מצה"ל נמסר"אנו משתתפים בצער המשפחות ונמשיך ללוותן"

במסגרת הפעילות שאפשרה את איתור הגופות, נפלו רס״ר (מיל׳) גל מאיר איזנקוט ז״ל ורס״ר (מיל׳) איל מאיר ברקוביץ׳ ז״ל ונפצעו לוחמים נוספים.

דובר צה"ל

המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת כל החטופים הביתה. אנו פועלים יחד עם גופי הביטחון, בכל האמצעים המודיעיניים והמבצעיים להשיב את כל החטופות והחטופים הביתה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה