פלטת גבס נפלה מקומה רביעית לגן - ההורים החליטו להשבית את הגן



הפלטה נפלה מבניין שבו מתבצע שיפוץ על סככה בגן ורק בנס לא נגרם אסון כבד. ההורים הזועמים שיגרו מכתב לראש העירייה קינסטליך: "זו לא הפעם הראשונה שמושלכים או נופלים בחצר הגן פריטים כגון: בדלי סיגריות, חלקי תריסים, אמצעי מניעה, טמפונים וכדומה, באחת הפעמים נפל שטיח גדול כשבנס לא נפגע ממנו ילד"

אירוע חמור מאוד ארע אתמול (יום ב') בגן "גבעת הכפתורים" בראשון לציון, שרק בנס לא גרם לנזק משמעותי. 

לדברי ההורים, במהלך הפסקת הצהריים, כאשר שהו הילדים בחוץ, נחתה פלטת גבס מקומה רביעית בבניין הסמוך על גבי סככת החול. ההורים טוענים כי סמוך לגן מתבצעות עבודות תמ"א ויש חשש שזה ייגמר באסון. בעקבות כך החליטו ההורים להשבית את גן הילדים עד לקבלת התייחסות של העירייה.

במכתב ששלחו אמש הורי הילדים לראש העירייה, רז קינסטליך, נכתב: "מעל לגן מתבצעת תמ"א 38 של הבניין הסמוך, בעבר הוצבו פיגומים והוצבה סככה שהוצאה. ביום שני בשעת הצהריים נפלה פלטת גבס כבדה מאוד מהקומה הרביעית בבניין בו מתבצעת תמ"א 38 אל חצר הגן.

"הפלטה נפלה בדרך נס על סככת ארגז החול, בזמן בו הילדים שהו בחצר ובארגז החול. למזלנו, הסככה שמעל ארגז החול עצרה את פגיעת הפלטה בילדינו. נציין כי זו לא הפעם הראשונה שילדינו שוהים בחצר ובזמן זה מושלכים או נופלים בחצר הגן פריטים כגון: בדלי סיגריות, חלקי תריסים, אמצעי מניעה, טמפונים וכדומה  באחת הפעמים נפל לחצר הגן שטיח גדול כשבנס לא נפגע ממנו ילד.

הסככה בגן. חפצים נופלים עליה | צילום: באדיבות ההורים

"הישנותם של מקרים אלו , מעמידה אותנו, משפחות ילדי הגן, בחרדה ודאגה חוזרת ונשנית לבטיחות ילדינו . כשהגענו לגן על מנת לאסוף את ילדינו כל ילד וילדה סיפרו שהיה בום מאוד גדול , פיזור חלקי הפלטה בחצר , צעקות ופאניקה. הם בכו ונבהלו ומיד הוכנסו ע"י הצוות לגן. גם צוות הגן , מעבר לפגיעתה של הסייעת, מעיד על היסטריה ופחדים שנוצרו בעקבות האירוע היום.

"אנו מודיעים בזאת שאנו מצפים למפגש אישי ודחוף עמך, ראש העיר, להבהרה וטיפול בעניין. במידה ולא תתערב בנדון ולא תמצא לנכון להיפגש עימנו בהקדם - הגן יושבת וילדנו לא יגיעו למסגרת החינוכית, אלא איתנו אל בניין העירייה".

מהעירייה טרם נמסרה תגובה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה