נערה בת 14 שעברה חרם קשה שמה קץ לחייה



שוב חרם ילדים מוביל נערה בת 14 לשים קץ לחייה. אמשה(ראשון) ויקטוריה בילדר בת 14 תושבת כרמיאל , נמצאה ללא רוח חיים בביתה, לאחר ששמה קץ לחייה. ויקטוריה פרסמה בפוסט האחרון שלה "אני מותשת, באמת מותשת, מכל יום ללכת לבית ספר ולסבול באמת לסבול לא כייף לי כל הפסקה אני לבד". שמישהו יתקשר אליי וישאל אותיי היי רוצה להיפגש אבל זה לא קורה. פשוט רוצה להיעלם מהעולם וזהו".
הוריה שחזרו בשעות הערב מביקור משפחתי, הבחינו בה והזעיקו בדחיפות צוותי רפואה. למרבה הצער, לפראמדיקים שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה של הנערה.

.

בפוסט אחרון שפרסמה כתבה ויקטוריה, "אני מותשת, באמת מותשת, מכל יום ללכת לבית ספר ולסבול באמת לסבול לא כייף לי כל הפסקה אני לבד. משועממת. סובלת. מתסכלת על ילדים ורוצה גם פשוט לא כייף. מחכה שרק תיגמר הפסקה רוצה ללכת הביתה אבל שאני מגיעה הביתה אף אחד לא מבין אותי, אני הולכת לחדר סוגרת אותי בחדר ומחכה ליום אחר שיהיו לי חברים. שמישהו יתקשר אליי וישאל אותיי היי רוצה להיפגש אבל זה לא קורה. פשוט רוצה להיעלם מהעולם וזהו".

חברתה הקרובה דניאל שמואלי כתבה, "ההורים אמרו לה בואי לבקר את גיסתך בבית חולים, ‏יש לך עוד אחיינית בדרך , ‏אמרה לכו אתם אני אבוא מחר, ההורים הלכו. ‏לקחה חבל. תלתה בחלון המקלחת וקפצה ‏זהו. ‏נשאר לכולם רק יסוריי מצפון ‏למה לא שמרנו עלייך ויקי".

הנערה למדה בכיתה ח׳ באורט כרמים והיתה הצעירה מבין ארבעה אחים.

מאז הטרגדיה בשעות הלילה ליוו קרובים וחברים את בני המשפחה ההמומים והכואבים. המוות היכה בתדהמה גם את חבריה של הנערה ותלמידים בבית הספר אורט כרמים והם התקשו לעכל את הבשורה המרה. במסגרת החינוכית נערכו משעות הבוקר ושוחחו עם התלמידים על רקע האירוע החריג.

המנוחה השאירה אחריה זוג הורים ושלושה אחים גדולים. יהי זכרה ברוך.

אם אתן.ם או מישהו קרוב חווים מצוקה קשה, אל תישארו לבד - דברו עם עמותת ער"ן המעניקה שירות עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים 24/7 באנונימיות ובאופן מיידי לכל מצוקה נפשית, לקבלת סיוע נפשי חייגו 1201 ובאתר ער"ן https://www.eran.org.il/ בצ'אט, וואטסאפ, פורום, מייל ומסרונים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה