מתקדמת הקמתו של המטרופולין החדש בראשון לציון



2 חברות זכו במכרזים לבניית למעלה מ100 אלף מ"ר שמיועדים לתעסוקה ומסחר במתחם האלף

מתחם האלף

Jtlv2 vj בשיתוף היזם יהודה רחמים וחברת רוגובין זכו במכרז לבנייה על שני מגרשים חדשים המיועדים לתעסוקה ומסחר במתחם האלף בראשון לציון שנמצאים בחלקו הצפון מזרחי של מהגרש.

 Jtlv2  זכתה בשטח של 12,040 מ"ר, לבנייה של  74,797 מ"ר ב 20 קומות תמורת  118,118,118 מיליון שקל (מחיר המינימום היה  93 מיליון שק).

חברת רוגובין זכתה במגרש בן 5,115 מ"ר, לבניית  32,980 מ"ר ב  19 קומות.  החברה הציעה במכרז 59,365,018 מיליון שקל, (מחיר המינימום היה כ-48 מיליון שקל).

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך הודיע:
"הביקושים והסכומים שהוגשו במכרזים מדברים בעד עצמם. המגזר העסקי מביע אמון גדול בראשון לציון. מתחם האלף, המטרופולין החדש של ישראל, יציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור למתחמי עסקים, מגורים ופנאי. הנגישות התחבורתית של המתחם בשילוב עם המיקום הגאוגרפי ותחבורה ציבורית יעילה ומהירה עליהם אנו עמלים בימים אלו יהפכו את המתחם לאטרקטיבי ביותר בישראל. אחד היעדים העיקריים שלי הוא שתושבי ראשון לציון יעבדו בעיר, מה שיפתור את נושא פקקים ויספק איכות חיים גבוהה לתושבי העיר".

עדי ברוק, מנכ"ל מינהלת מתחם האלף, הגיב:
"הקמתו של המתחם מהווה הזדמנות ייחודית ראשונה מסוגה לחברות, משקיעים ויזמים. אנו שמחים על ההתעניינות הגדולה במכרזים, על הבעת האמון הגדולה וזיהוי הפוטנציאל במתחם האלף. אנו מברכים את הזוכים במכרזים ומקדמים את פניהם בברכה. במקביל, אנו ממשיכים להתקדם בתכנון מרקם החיים במתחם תוך שימת דגש על חדשנות, נגישות ועירוב שימושים שיביאו בשורה לראשון לציון במטרופולין החדש של ישראל".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה