מספר הנפטרים בראשל"צ מקורונה זינק ל-45



חברה קדישא ראשל"צ מעדכנת כי מראשית הגל השני של הקורונה ועד כה נפטרו כ-30 בני אדם. בגל הראשון, שהסתיים בתחילת חודש יוני, נפטרו כ-14 בני אדם. מחברה קדישא ראשל"צ נמסר בתגובה: "בתחילת הגל השני התמודדנו כל יום עם שתיים עד שלוש הלוויות של נפטרים בשל תחלואה בקורונה"

 גל הקורונה השני נמצא בעיצומו ומגבלות נוספות על המשק הישראלי צפויות להיכנס מחר לתוקפן. נכון להיום, מעדכנים בחברה קדישא ראשל"צ, מצב הנפטרים מקורונה בראשון לציון עומד על 45 בני אדם.

החל מהגל השני ועד כה נפטרו כ-30 בני אדם. בגל הראשון אגב, שהסתיים בתחילת חודש יוני, נפטרו כ-14 בני אדם. מתחילת חודש ספטמבר נפטרו 7 בני אדם מקורונה.

מחברה קדישא ראשל"צ נמסר בתגובה*: "בתחילת הגל השני התמודדנו כל יום עם שתיים עד שלוש הלוויות של נפטרים בשל תחלואה בקורונה. צוות חברה קדישא ראשון לציון עבר הכשרה מתאימה לטיפול בהלוויה של נפטר קורונה. יש חשיבות רבה להישמע להנחיות ולהישמר לנפשותיכם."

בחברה קדישא ראשון לציון מדגישים כי נכון להיום, לפני הסגר שיוטל מחר, ניתן לקיים הלוויות או טקסי אזכרה בנוכחות של עד 20 משתתפים כולל את צוות חברה קדישא. בכל מקרה, על המבקרים לשמור על מרחק ולעטות מסיכה. חברה קדישא ממשיכה בבניית הקברים בבית העלמין גני אסתר.

לאחרונה הסתיימו עבודות הפיתוח בכניסה לגוש 4, שם הוצבו 5 תאי שירותים לרווחתם של המבקרים- שניים לגברים, שניים לנשים ותא שירותים נוסף עבור ציבור הנכים.

צילום עומר וידר

ראש העיר (בתמונה) סייר לאחרונה בבית העלמין ועמד מקרוב על האתגרים הרבים בנושא הקבורה בעיר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה