מספר הילדים ברוב כיתות הגן בראשון לציון יופחתו



עיריית ראשון לציון הודיעה כי מספר הילדים בגני הילדים יופחת בכ-90 אחוזים לקראת שנת הלימודים הקרובה בזכות פתיחתן של כיתות גן נוספות.

גן ילדים | צילום המחשה: pixabay

ממוצע הילדים בגנים הממלכתיים והממלכתיים דתיים עמד בשנה האחרונה על כ-32 ילדים בכיתת גן, על פי התוכנית -  בשנה הקרובה המספר ירד ל-29 ילדים. בעירייה הסבירו שברוב המוחלט של גני הילדים יילמדו בין 28 ל-29 ילדים.

"מדובר בבשורה דרמטית עבור הילדים וההורים", הסביר ראש העירייה רז קינסטליך. "הבטחנו שנעשה הכל כדי לצמצם את מספר הילדים בגנים ואני גאה שעמדנו במשימה. החינוך הוא בראש מעייניי ומדובר במהלך שיתרום משמעותית לאיכות הלמידה והתפתחות הילדים. פתחנו 39 גנים חדשים ועמלנו רבות להקטנת מספר הילדים".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, עו"ד ליאל אבן זהר, הוסיפה: "השקענו לילות כימים כדי שזה יקרה וידנו עוד נטויה. אנו מתכוונים להפחית את מספר הילדים בכלל הגנים בעיר ולהרחיב את ההשקעות בגיל הרך כדי להבטיח שכל ילד יקבל את החינוך הטוב והאיכותי ביותר".

בתוך כך, אתמול פורסמו השיבוצים לגני הילדים וביום ראשון הקרוב תפתח האפשרות להגיש ערעורים. המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים בין השעות 8:30 עד 15:00. היום האחרון להגשת הערעורים הוא 10.5.19 בשמונה בבוקר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה