מי השחית את פניה של גל גדות בשלטי החוצות בראשל"צ?



שני שלטי חוצות של בכיכובה של גל גדות הושחתו בראשון לציון (סמוך לקניון הזהב) ופניה של הכוכבת נצבעו בלבן

השחתת פניה של הכוכבת גל גדות

תגובות נזעמות של תושבים לכך שפניה של אישה מושחתים כמו במדינות חשוכות.

אין המדובר בהשחתה כוללת של כל תוכן השלט אלא בהסוואת דמותה של השחקנית בלבד, מכאן החשד שמדובר בגורמים חרדיים ובהדרת נשים מהמרחב הציבורי.

סגן ראש העיר, הרב אריה כהן מש"ס, הגיב שלדעתו מי שהשחית את השלט זו דווקא אישה מארגון הנשים. "הן אלה שמשחיתות כדי שלא יראו את גופן. בראשון לציון אין ציבור קיצוני קנאי-דתי שיעשה דבר כזה. מתלוננים יש תמיד שמתקשרים אלי ומספרים על תמונות לא צנועות, אבל בתכלס האמיתי אני לא רואה אף אדם שילך וישחית תמונה כזו. לעניות דעתי אני שומע תלונות מהציבור דווקא בצד השני, של ארגון הנשים הפמיניסטיות, שקנאיות לכך שנשים מפקירות את גופן בשלטי חוצות. אין מצב שמישהו מהציבור הדתי יעשה זאת".

מ"ראשון חופשית" נמסר כי הקבוצה "מביעה שאט נפש מהשחתת פניה של גל גדות ומכך שבשנת 2019 עדיין לא ברור שנשים יכולות להופיע על שלטי פרסומת, ללבוש מה שהן רוצות או לשהות בכלל במרחב בציבורי. המקרה המצער הזה מצטרף למקרים ברחבי הארץ שבהן נשים לא מורשות לעלות על אוטובוס בגלל מכנסיים קצרים, ילדות לא יכולות להגיע במכנסיים קצרים לבית הספר, ילדה מורדת מהבמה ביום העצמאות כי התכוונה לשיר, חיילים מפנים גבם למדריכות כושר בצבא ונוספים.

לצערנו, התופעה המכוערת הזו מגיעה גם לראשון לציון, ואנו קוראים לכל מי שהנושא חשוב לו לשלב ידיים איתנו ועם אחרים במאבק בתופעה הקשה והאלימה הזו".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה