מחר: שביתה כללית של ארגון המורים בכיתות י'-י"א



ארגון המורים הכריז על שביתה כללית בכל שכבות י'-י"א ברחבי הארץ. "קיש מגלה חוסר עניין במתרחש במערכת" - אמר יו"ר ארגון המורים רן ארז

אילוסטרציה שביתה - אשדוד נט
ארגון המורים הודיע אתמול (שישי) על "שביתת אזהרה בת יום אחד" מחר בכיתות י' ו-י"א בכל הארץ. זאת "בעקבות חוסר היענות של משרדי האוצר והחינוך לדרישות המינימליות לאחר יותר משנה של מו"מ עקר", לדברי הארגון. השביתה מגיעה אחרי כישלון של יו"ר ארגון המורים רן ארז בבית הדין לעבודה - שם נכפה עליו לשחרר ציוני מגן לתלמידים.
.
ההחלטה להשבית באה בעקבות חוסר הענות של משרדי האוצר והחינוך לדרישות המינימליות של ארגון המורים העל יסודיים, וזה לאחר יותר משנה של מו״מ עקר.

.
יו״ר הארגון, רו ארז: ״צר לי לראות את חוסר העניין שמגלה שר החינוך, יואב קיש, על המתרחש במערכת החינוך, על המחסור במורים מקצועיים, על הנטישה הקיימת והזלזול של פקידי האוצר בתביעות המורים העל יסודיים״.
.
ביום ראשון יודיע הארגון על הצעדים הבאים.
.
מרכז השלטון המקומי ומשרדי החינוך והאוצר הגישו לפני כניסת השבת בקשה לצו מניעה נגד עיצומי ארגון המורים והשביתה המתוכננת ביום ראשון. השר קיש אמר כי "השיטה החוזרת של רן ארז על הכרזת שביתה ליום ראשון בסוף שישי לא תצליח. רן ארז פוגע בתלמידים ולא מקיים את החלטת בית המשפט על בוררות עם האוצר. משרד החינוך בהובלתי יעשה את כל הנדרש על מנת למנוע שביתה פראית זו. לכל מחלוקת באשר היא יש מקום אך לא במחיר של פגיעה בתלמידי ישראל".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה