מחר: אלפי דירות יוגרלו במסגרת ''דירה בהנחה'' (כל הפרטים)



מחר (שלישי), ייפתח משרד השיכון והבינוי את ההגרלה האחרונה לשנה האזרחית במסגרת ''דירה בהנחה''. איך זה יעבוד ואיפה נרשמים? כל הפרטים

 תמונה לא נבחרהההגרלה תהיה פתוחה להרשמה שישה שבועות ותיסגר ביום חמישי (6.2.2024). ממשרד הבינוי והשיכון נמסר כי ניתן יהיה להנפיק אישור זכאות להרשמה עד לתאריך 21.1.2024. בנוסף, החלו במשרד הליך שליחת הודעות הזכייה ל-1,000 זכאים, שזכו בהגרלת מענקי יד שנייה.

במסגרת ההגרלה הצפויה יוגרלו כ-7,000 יחידות דיור (מספר סופי ורשימת הערים יפורסמו עם פתיחת ההרשמה).  הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה. חשוב לציין כי ניתן לממש זכייה אחת בלבד, כך שאם זכאי זכה במסגרת תוכנית מענקי יד שנייה, אין באפשרותו להירשם להגרלות דירה בהנחה.

בנוסף, החלו במשרד הבינוי והשיכון לשלוח לנרשמים לתוכנית מענקי יד שנייה את תוצאות ההגרלה בדואר אלקטרוני. למעוניינים תהיה אפשרות לקבל את ההודעה גם באמצעות מסרונים (הודעות SMS).  התוצאות יפורסמו גם באתר ההגרלות באופן אנונימי, ויינתנו לזיהוי לפי מספר הנרשם באתר. 

חשוב לציין, כי מי שיקבל הודעה על זכייתו בתוכנית מענקי יד שנייה, תבוטל הרשמתו לכל ההגרלות האחרות שנרשם אליהן במסגרת התוכנית "דירה בהנחה" ולא יאושר לו להירשם להגרלות נוספות (אלא אם יבטל את זכייתו בהגרלה זו). 

בכלל זה, יוסר רישום הזוכה מרשימות ההמתנה בהגרלות קודמות שבהן השתתף, וכך תימנע ממנו האפשרות לזכות בהגרלות של תוכנית "דירה בהנחה", גם אם בסופו של דבר לא מימש את זכייתו בתוכנית. לאחרונה ביצע המשרד התאמות להליך הנפקת אישורי הזכאות, ביניהן: רישום והזדהות מרחוק ועוד. פרטים מלאים במדריך להשתתפות בתוכניות "דירה בהנחה".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן טען: "שמירה על הרציפות בשוק הנדל״ן היא אחת ממטרות העל שהצבנו בימים קשים אלה. תוכנית 'דירה בהנחה' מהווה מנוף משמעותי ליציבות, ובאמצעותה מתקיימת הבטחת רכישה לאלפי דירות. פרסום תוצאות הזכייה ל-1,000 הזוכים במענק במסגרת תוכנית יד שנייה ופתיחת ההגרלות החדשות בשבוע הבא מהווים המשך ישיר לצעדים והמהלכים שמקדם המשרד. בשבועות האחרונים ביצענו את ההתאמות הנדרשות להגרלה החדשה כדי לתת מענה לאוכלוסייה הרבה המחכה לחזרת ההגרלות. עלינו  להגיע ליום של אחרי המלחמה עם ענף בנייה חזק יותר, שימשיך לבנות את המדינה בנחישות וביעילות עבור אזרחי המדינה״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה