מופע הרוק הענק של אביב גפן והחברים בראשון לציון



גפן הצליח להרים בראשון לציון את אחד המופעים הגדולים שהיו כאן - מי שהיה - לא ישכח

.

אירועי "נשף רוק" של גפן הפכו כבר לשגרה אך הוא כל פעם מצליח להעלות את הרף הגבוה שהציב לעצמו בשנה הקודמת. הנשף התחיל בשעה עשר ונגמר לקראת אחת בלילה והשאיר טעם של עוד ועוד. מי שהיה שם מספר שזה היה אחד  המופעים הגדולים שהיו כאן.

במשך כמעט שלוש שעות - שיא שרדף שיא.

איחוד של ארבעת אומנים גדולים על במה אחת, דואט סקסי עם נינט, ברט אנדרסון ואביב גפן בביצוע "Trash" של סוויד ....או כשנכנס אביב גפן לנעלים של פרדי מרקיורי, וביצע את "רדיו גה גה" הנצחי של קווין.

"היהודים" התאחדו על הבמה וביצעו יחד עם גפן את "מחפש תשובה"..

אמיר דדון עשה את "לבחור נכון" המרגש, וגם את "מלאך" של גפן; סטיבן ווילסון איחד עם גפן את בלאקפילד על הבמה והשניים ביצעו את שיר הנושא מהאלבום הראשון שלהם בנוסף ל-"Hello".

נינט הצטרפה בהפתעה להדרן וביצעה יחד עם גפן את "שנינו שווים" ואת "שומקום" האנדרייטד; והיה גם את ברט אנדרסון, סולן סוויד שביצע שלושה מלהיטי הלהקה שתגיע לפה בספטמבר הקרוב וקינח עם הגרסה האנגלית של בלאקפילד ל"סוף העולם" של גפן וברי סחרוף..

עם כל הכבוד לכוכבים הגדולים מחו"ל, שיא הערב הגיע כשעל הבמה התאחדו ארבעה מהאמנים הכי מוכשרים בישראל לארבעה שירים - שלומי שבן ליד פסנתר, אביתר בנאי עם גיטרה, ברי סחרוף עם הכריזמה ואביב גפן שהציג את - "Dream Team" שלו .

וכן, הייתה גם הופעה מצוינת של אביב גפן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה