לוחמי אוגדה 98 פשטו על מעוזי חמאס בחאן יונס (וידאו)



החטיבות השונות של האוגדה ובהם כוחות שיריון, חיל רגלים וקומנדו פשטו על מעוזי החמאס באזור חאן יונס, מנהלים קרבות עם מחבלים ומשמידים תשתיות טרור. צפו בדבריו של מפקד האוגדה מתוך הרצועה

צילום מסך

כוחות אוגדה 98 ממשיכים להילחם באזור חאן יונס, הנחשב למעוז עיקרי של ארגון הטרור חמאס. לוחמי האוגדה חיסלו עשרות מחבלים בקרבות, פעלו לאיתור והשמדת פירים והכווינו תקיפות מדויקות מהקרקע ומהאוויר.

צוות הקרב החטיבתי של חטיבה 7 החל במתקפה על מנת לפרוץ את קווי ההגנה של חמאס, במהלכה תקפו עשרות עמדות נ״ט ותצפיות אויב. הלוחמים פשטו על המוצב הגדודי של גדוד ׳דיר אל בלאח׳ של ארגון הטרור חמאס ואיתרו אמצעי לחימה ומודיעין.

כוחות צוות הקרב של חטיבת גבעתי, חטיבה 55 וחטיבה 4 מכתרים את העיר ומבצעים התקפות ופשיטות ממוקדות כנגד פלוגות בחטיבת חאן יונס של ארגון הטרור חמאס. בפשיטה ממושכת אותרו במרחב בית ספר אמצעי לחימה רבים וביניהם משגרים, קני מרגמות, RPG, מטענים ואמצעי מודיעין.

בתוך כך, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 4 השתלטו על מפקדה של חמאס בתוך מסגד ובו הסתתרה חוליית מחבלים. החולייה חוסלה במהלך הקרב. בנוסף, חיסלו הכוחות חולית מחבלים שניסתה לברוח לעבר תווך תת-קרקעי.

צוות קרב של עוצבת הקומנדו פשט על מרכזי הכובד של חמאס בחאן יונס, בבתיהם של פעילי ומפקדי ארגון הטרור חמאס נמצאו אמצעי לחימה, קני שיגור ארטילרי וחומרים מודיעיניים. בנוסף, לוחמי הקומנדו מבצעים שימוש בטיל המדויק ׳עוקץ פלדה׳ ומכווינים תקיפות מהאוויר ומהקרקע באמצעות ירי מדויק בלחימה באזור צפוף.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה