לוחמת ליה בן נון מראשון לציון נהרגה מתקרית בטחונית על גבול מצרים



הותר לפרסום כי לוחם ולוחמת צה"ל נהרגו הבוקר (שבת) מירי בעמדה ליד גדר הגבול עם מצרים, במסגרת התקרית הביטחונית שהתרחשה באזור. צה"ל מסר כי הוא מתחקר את נסיבות הירי ומבצע סריקות במרחב.
סמל ליה בן נון ז"ל בת 19 מראשון לציון - הלוחמת שנהרגה הבוקר בגבול מצרים

יהי זכרה ברוך

סמל ליה בן נון ולוחם נוסף נורו למוות בבוקר מחוץ לעמדת שמירה, שעות אחרי סיכול הברחת סמים. הם אותרו רק אחרי שלא השיבו לפנייה בקשר, ולוחם נוסף נהרג בחילופי אש שבסיומם חוסל המחבל.

היום (שבת ) בשעות הצהריים דיווח של צה"ל נמסר "במהלך היתקלות עם מחבל בשטח ישראל, הלוחמים והמפקדים חתרו למגע, ירו והרגו אותו. כוחות צה"ל ממשיכים לסרוק במרחב". המחבל שחוסל הוא מצרי, ולפי דיווחים בכלי תקשורת ערביים לבש מדי איש ביטחון מצרי.

עיריית ראשון נמסר"אבל כבד ונורא נפל על העיר ראשון לציון היום, עם היוודע על הרצחה של תושבת העיר וחיילת צה״ל - סמל ליה בן נון ז״ל, שנרצחה מירי של מחבל שפל בגבול מצרים. ליה ז״ל בוגרת הגימנסיה הריאלית בראשון לציון, לא ויתרה ועשתה הכל בכדי לעשות שירות משמעותי כלוחמת, תפקיד שלבסוף עלה לה בחייה.

היא אהבה את התפקיד שלה, את חבריה לנשק והייתה אהובה חזרה על ידי חבריה וכל מי שפגש אותה. אין מילים שיוכלו לנחם הורים שצריכים לקבור את ילדתם, אין מילים שיוכלו להסביר.

אני משתתף בצער הוריה - מיכל ודודו בן נון ובצער כל משפחתה המורחבת, חבריה ומכריה. אני רוצה להשתתף גם בצער משפחות שני הלוחמים שנרצחו באותו הפיגוע. יהי זכרם ברוך "


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה